Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Ja daar heeft ze in principe wel interesse in, we maken nog even een goede afspraak om ook te rijden (ze heeft hem nu alleen een aai gegeven) zodat ze echt kan beslissen. Maar ze wil laten testen op PSSM en dat duurt 6 weken voordat de uitslag binnen is. Dat vind ik wel erg lang maar ik heb wel een goed gevoel bij haar. Dus lastig. Nu ik de beslissing heb gemaakt dat ik hem verkoop wil ik hem eigenlijk ook niet heel lang op stal meer hebben staan, dat doet alleen maar meer zeer.
Earth schreef:moniek21 schreef:Heel gaaf Ania, daar ga je zeker nog wat van horen.
Het is niet het paard van Ania, maar het is ons droompaardWe hadden al bedacht om 'm samen te kopen en dan precie tussen ons in te zetten zodat het qua afstand net kon enzo.
Het was een leuke droom
![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoe hij aan die witte vlekken komt. Het lijken meer birdsports dan appi stippen.
sandyjorgen schreef:Hoi allemaal,
Zouden degene die opzoek zijn naar een paard hun wensen misschien hier nog eens neer kunnen zetten? Dan hoef ik niet het vorige topic door te spitten om te zien of ik iemand kan helpen aangezien hier geen paarden mogen worden aangeboden
linda_C schreef:MyWishMax schreef:Wat is de reden dat je geen ijzers als reden hebt?
Blijven bij ons absoluut niet onder zitten. Wei is op kleigrond.
linda_C schreef:MyWishMax schreef:Wat is de reden dat je geen ijzers als reden hebt?
Blijven bij ons absoluut niet onder zitten. Wei is op kleigrond.