Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ApplePapple schreef:Moos ga ik deze week ook uit de opfok halen (ze is pas 1 jaar). Ik ga een weiland huren waar ze 24/7 buiten kan en ik lekker zelf alles kan bepalen, ik kijk er enorm naar uit. Ik denk dat het zo veel beter voor haar is, ook kan ze dan lekker het gras op!
Rianne1807 schreef:Wat een knapperd ketly,
Ik heb goede berichten gelezen over de gouden hoep, zelf alleen geen ervaring mee want mijn veulen staat ergens anders
Super fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, dat is t allerbelangrijkste
Ketly schreef:Ik heb gisteravond gereserveerd bij de Gouden Hoep, wat een topplek! We werden heel hartelijk ontvangen en de paarden stonden er allemaal keurig bij. In de zomer komen 24/7 op het land en in de winter hebben ze een uitloopstal beschikbaar en proberen ze de paarden ook elke dag even buiten te laten. De eigenaar is een zeer kundige man en ik laat mijn veulen hier straks met een gerust hart achter.
De dame in kwestie
[ [url=m/wM6Pte.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sIVGlP.png]Afbeelding[/url] ]
Julia schreef:Wat fijn Ketly! Je gevoel is zo belangrijk als je ze wegbrengt!
Helaas is mijn 2-jarige uit de opfok gehaald ivm nodige operatie. Deze is gelukkig goed verlopen, maar heeft nog wel een lange weg te gaan qua herstel. Hij zal ook niet meer ingeschaard worden in de groep maar met twee andere 2-jarigen naar buiten gaan wanneer we groen licht krijgen van de dierenarts. Hij doet het ondanks alles echt fantastisch en heeft een fijne grote stal. Het liefst had ik hem nu natuurlijk buiten gezien, maar gezien de omstandigheden kan ik niet anders dan heel blij zijn hoe alles samen is gekomen.
[ [url=m/300Vrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lymoncello schreef:Ik ben afgelopen zaterdag bij mijn maatje gaan kijken. Hij staat op de Gouden Hoep, momenteel weer lekker in het natuurgebied. Op de achtergrond zie je de boot naar Ameland, zo leuk. Hij stond er weer super bij, en lag lekker te suffen toen we aan kwamen. Ik mocht er zo bij gaan zitten. Zo bijzonder dat hij mij onmiddelijk herkent. Hij is nu 2 jaar en 3 maanden, ik twijfel nog om hem of in september of volgend jaar op te halen.
Anyways, hier foto's van mijn knappe maatje![]()
[ [url=m/4NKhIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qa22dM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SUDBGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JrIEpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LLISSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/37m1D5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jeb1Hf.jpg]Afbeelding[/url] ]
KirstenChes schreef:Lees al langere tijd mee, maar sinds mei staat mijn merrie ook in de opfok. Hele fijne (bekende en ervaren) opfok staan met zijn 5 en worden dagelijks gecontroleerd. Krijg ook geregeld een filmpje van haar. Omdat ze niet om de hoek staat gaan we in augustus eens langs en in oktober komt ze weer thuis en volgend jaar gaat ze nog een laatste keer de opfok in. Ze is van 11 februari 2021 dus een vroeg veulen. Super karakter en beide ouders ken ik vanaf veulen en haar opa (wat klinkt dat oud die is nog maar 9) rijd ik zelf dus dat is wel heel leuk.
Het is een barock pinto merrie
Deze foto's kreeg ik gisteren
[ [url=m/PanYPw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/84cs4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/efHIeM.jpg]Afbeelding[/url] ]
als veulen
[ [url=m/oBMl2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8X98lv.jpg]Afbeelding[/url] ]
MariekeS_ schreef:Leuk is dat hè? Als je af en toe foto's krijgt? Ik vond dat ook altijd wel erg leuk, vaak net andere momenten dan als je er zelf bent.
De mijne is inmiddels 3 en ons opfok avontuur zit er bijna op... morgen haal ik hem op!
Ik vind het allemaal wel spannend qua vervoer etc, maar ook een bijzondere mijlpaal natuurlijk