Ayasha schreef:ik ook, en anders zweer ik dat mijn paarden een kalender hebben. Als ze wat hebben is het altijd in het weekend of op feestdagen
Dan heb je dit jaar jackpot met kerst en nieuwjaar beiden in een weekend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben erg opgelucht dat het zoveel beter is. Was echt dik gisteren. Nu nog iets maar is al stukken beter! Ze loopt er ook niet meer bij alsof ze op mijn schoot wil komen zitten omdat ze een auwtje heeft.
Het enige nadeel is dat nu ze geen last meer heeft, ze ook haar middelvinger op steekt naar de zalf.
Ik weet dat het hier eigenlijk het topic niet voor is maar is er iemand hier die ervaring heeft met wordpress? (en een iets minder chaotische geest) die me zou willen helpen met een beetje uitpluizen hoe ik, wat ik wil, overzichtelijk zet?
het afstandelijke wat hij al snel kreeg op de vorige plek heeft hij nu geheel niet. Het blijft mijn vrolijke kleine man.
Ze krijgen echt prachtig en ruim hooi, bieten, een mengeling van bietenpulp en zemelen. Ze hebben een likemmer en krijgen eens per dag veulen-mix... Hij ziet er ook weer uit zoals thuis. Geen diarree meer; mooi rond... 
was ze niet.
ze snapte nu wat er met zijn vorige gebeurt was en bedankte me voor het te filmen. 

oeps die oog zalven is dus niet gemakkelijk. Ik doe vaak liever oogzalf op een oogremover-pad en wrijf de oogzalf zo in de ooghoek of op de ooglidrand. Scheelt tubes kwijtspelen
Hannanas schreef:oeps die oog zalven is dus niet gemakkelijk. Ik doe vaak liever oogzalf op een oogremover-pad en wrijf de oogzalf zo in de ooghoek of op de ooglidrand. Scheelt tubes kwijtspelen
(want zodra ze me van de grond heeft gaat ze draaien en ben alleen aan het klooien Dusja
)
Ik zie je gaan! Die tube vind je denk ik morgen wel.
plat getrapt... mijn muizen hebben nu dus naast ondersteuning voor hun luchtwegen ook iets voor eventuele oog infecties. En nog vernielen die ondankbare grutten mijn pakken stro.
ik heb deze dingen ook

ik ben 1m60 maar ook dan is het lastig om een paard z'n hoofd naar beneden te houden.
pmarena schreef:Ik herken dit soort dingen echt totááál niet. Je bent vast de enige