Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was niet erg onder de indruk, maar mijn instructeur begon Ho Ho te roepen en toen dacht ik: oh my.. Nu is het vast serieus mis! Daar was ik meer van onder de indruk dan van het gestuiter van Jody. Ze bokte maar sloeg gelukkig niet uit. Aan de longe heeft ze ook de meest vreemde uitspattingen als ze aan mag springen dus ik denk dat dit een gevalletje was van automatisme
Is allemaal goed gekomen, ben na een paar rondjes draf weer aangesprongen en toen ging het goed. Linksom was ook prima.

Ik heb nog niet eerder zo'n slim paard gehad geloof ik.

dat heb ik vandaag voor het eerst in 16 dagen tijd gedaan. Ik moet kiezen uit het huishouden of even de deur uit. Bij thuiskomst moet ik dan eerst een uur of 2 uur op bed en daarna gaat het dan op zich wel. Maar het feit dat ik zo moe ben geeft wel aan dat ik er nog niet ben. Zodra ik over mijn grenzen ga word ik heel duizelig en dat is echt ruk. Dus ik hou keurig iedere dag een siësta en kijk veel naar inspirerende video's op YT 
lol
Heb nog geen beelden gezien, maar ik denk dat het gaaf wordt.
Het kan nooit helemaal normaal haha! Ik merkte dat haar conditie echt minder wordt en dat is eigenlijk niks voor haar. We gaan de komende tijd wat korte en leuke ritjes doen, maar meer ook niet.