Autan is superlief en braaf, maar is nog steeds iets nukkig op het been en loopt nog steeds met zijn mond open. Hij is ook niet super voorwaarts, al wordt dit wel beter. Inmiddels drie hoofdstellen, vijf bitten, 3 verschillende osteopaten/fysio's, 2 tandartsafspraken en 2 zadelpasafspraken verder ben ik wel benieuwd of er ook iets anders dan dat aan de hand kan zijn. Of wil ik gewoon te veel en moet het gewoon even tijd hebben omdat hij jong is? Zou het bijvoorbeeld een maagzweer oid kunnen zijn? Ik ben wel heel benieuwd of er bokkers zijn die iets hiervan herkennen..
Heb je een idee wat je graag zou willen wat je (nog) niet met Autan kan? Wat zou je in een ander paard zoeken wat hij niet heeft?
Heel lief van je. Dat vind ik ook het lastige, want als ik zelf merk dat ik te kort kom dan vind ik ook dat ik het paard te kort doe want dan voelt het alsof ik hem te weinig kan bieden. Het voelt zo ontzettend dubbel en ik wil geen overhaaste beslissingen maken maar de twijfel is er zeker.
Hij is echt heel braaf en dat was ook precies wat ik nodig heb, maar nu ik het vertrouwen weer terug heb mis ik toch iets. Ik kan niet zeggen of het nog komt, maar zoals ik zei is dit een volgtopic en vind ik dat niet alleen alle positieve verhalen hier horen. Ik durf bijna mijn twijfels niet uit te spreken want iedereen is in shock als ik het noem, en ook begrijpelijk want ik denk dat er veel een beetje nuchterheid van Autan zouden willen hebben. Maar als we dan samen een blok om zijn en dat hij dan lekker de oortjes erop heeft, dan denk ik, zou het niet gewoon een leuker zijn als hij bij iemand terecht komt die lekker veel naar buiten gaat en misschien met enige regelmaat een proefje met hem gaat lopen? Ik weet van mezelf dat ik na 6 jaar met mijn merrie zó graag een beetje meer wil, is het dan eerlijk tegenover hem dat als bijvoorbeeld de B en L gepasseerd wordt om hem dan door de M en Z te slepen terwijl hij nét die power wat mist? Ik weet dat ik nog lang niet zo ver ben en weet niet of ik ooit zo ver kom, maar het is wel een doel dat ik voor ogen heb en waar ik wel de eventuele mogelijkheid voor zou willen hebben. Het klinkt zo egoïstisch als ik het zo zeg, maar het is echt met goede bedoelingen richting Autan bedoeld.