Ik kwam fotograferen op een handelsstal voor een pensionklant daar en ze pakte me helemaal in.. 
 Moest even improviseren omdat ik net mijn beide paarden te koop had gezet maar ik kon haar niet laten staan.
Soms loopt het gewoon zo..
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik kwam fotograferen op een handelsstal voor een pensionklant daar en ze pakte me helemaal in.. 
 Moest even improviseren omdat ik net mijn beide paarden te koop had gezet maar ik kon haar niet laten staan.
                                                         Ketly schreef:Ik heb de zoektocht helemaal niet meegemaakt, ergens vond ik dat toen wel jammer.Ik kwam fotograferen op een handelsstal voor een pensionklant daar en ze pakte me helemaal in..
[ [url=m/VteA8D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soms loopt het gewoon zo..
 En mijn oude paardje is me 23 jaar geleden ook aangedragen door mijn smid, zonder zelf op zoek te gaan

Ja als ik sommige verhalen lees ben ik ook wel blij dat het bij mij zo gelopen is. Betekent niet dat ik al heel vaak gewenst heb dat ik niet gewoon een superbrave heb gekocht, maar deze is wel erg leuk en nooit saai 

CalipsoLover schreef:Ja ik ook hoor maar het maakt het toch net iets moeilijkers, zeker als je geen trailer hebt, dus moet ook al een soort van taxi regelen om het paard te gaan vervoeren. Misschien dat ik wel zelf een camionette huur dan maar wil het liefst ook wel meer dan 1x gaan kijken en dan ook nog keuren door onafhankelijke dierenarts.

Appaloosa9 schreef:Ik woon juist in de kop van noord-holland, ik heb ook altijd gehoord de leukste paardjes komen van ver. Zo zie je maar weer.
 De meeste belgen halen hun dressuurpaarden uit NL naar mijn weten. Het scheelt vaak ook iets in prijs hoewel de markt gelijkaardig ligt. Het aanbod in dressuurpaarden lijkt me gewoon groter in NL dan in BE, met springpaarden is het dan weer omgekeerd.