En ondanks dat die galop wat onwenning was hebben jullie het toch maar gedaan
Fotos zien er ook heel fijn uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en hij kan nog steeds wijken!
Zou dus de hartslag met een korreltje zout nemen en niet raar ervan opkijken als 'ie opeens heel erg omhoog schiet terwijl je paard wel gewoon rustig blijkt te zijn. De wetenschap is leuk, maar met paarden kan je zo mooi met je gevoel werken dat ik (als wetenschapper) soms echt de technologie in de weg vind staan van vooruitgang
Heb ook wel eens HS 196 gehad, in stap van de bult af
Dus ik ben blij dat het jou ook opvalt dat het niet altijd klopt.
) om eens les van te krijgen. nessinator schreef:Vandaag hebben we les gehad van Mireille. Ik heb heerlijk gereden, Stinky deed heel goed zijn best! Hij blijkt linksgebogen te zijn en aan het eind was hij heel fijn los en had ik goede controle over zijn schouders. We gaan hier voorlopig nog even mee verder!
ik had je andere topic al gelezen, maar vroeg me nog wel af waarop de laatste dierenarts hem afgekeurd heeft. Liep hij niet rad? En hebben jullie al eens een paar weken pijnstilling gegeven? Heeft hij last van zijn maag? Is er ook al verder gekeken naar zijn fascia en de tensegrity van zijn hele lijf?