Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

k_m schreef:Ik vind het ook altijd zo moeilijk met die zadels. Eerlijk, mensen draaien er ook wel een beetje in door. Als het paard duidelijk fijner gaat lopen, dan ga je hem niet kapot rijden met een paar keer. Je kijkt zelf al mega kritisch, ja een zadel is belangrijk, maar tegenwoordig moet elk zadel blijkbaar helemaal op maat gemaakt worden. Vind het belangrijker dat jij merkt dat je paard er fijn op reageert. Vind dat je al enorm veel doet voor je knol!
En helemaal als je samen met de zadelmaker kijkt naar een goede oplossing. Fijn als er een perfecte zou zijn, maar tot die tijd is goed ook goed genoeg! 
durfde de stal niet in. Ze hadden er een ander paard naast gezet (box was leeg) en ze was zo boos alleen maar rondjes rennen. Door een kier d’r halster op en in galop de stal uit. Even in paddock gehad en daarna weer in stal proberen te zetten, ze vloog er direct uit en ging aan de ren.. na het vangen maar omgeruild met een ander paard en nu staat ze met 1 merrie naast zich en dat ging redelijk.
dank jullie!
gelukkig heb ik zo’n muts die dat wel gelijk laat merken. Snap ook echt niet hoe haar oude eigenaren het gewoon niet gemerkt hadden.
zoveel groen is me nog nooit gelukt
Kymalin schreef:MarjanB schreef:Laten we nu maar gewoon negeermodus aan doenzoveel groen is me nog nooit gelukt
*negeermodus* aan gezet.
Paard nu weer rustig op stal?
ben na wat rondjes stappen en omgekeerd staan afgestapt. Denk kan wel gaan klooien maar dat gaat niet werken. Daarna opweg naar de paddock schrok ze weer heel erg en wist ze weer los te komen. Gelukkig kwam ze gelijk toen ik haar riep.
heb dat nu wel even opgehoogd.