Voor het eerst aan de lange teugels het strand op....en met zijn sokjes door de zee gelopen.Hij vond het maar niets die bewegende golven en dan nog maar te zwijgen van het schuim en al die nattigheid. Heerlijk hier droomt toch elke eigenaar van om op een verlaten strand te staan met zijn paard!
Otti1977
Geplaatst: 03-12-19 14:36
Een heerlijke bosrit gemaakt vandaag van bijna 17 km.
Mijn jonge pony heb ik haar staart gewassen. Zat onder de mest! Eerst was ze wat onrustig op de poetsplaats maar uiteindelijk stond ze super netjes. We zijn daarna een klein stukje in ons uppie buiten gaan wandelen. Ze is heel braaf en verkeersmak, maar durft gewoon niet zo goed zonder andere paarden. Nu een paar straatjes gelopen en het ging best oké. Heel tevreden mee. Elke meter is er 1 en oefening baart kunst.
Mijn oude pony had haar bijrijdster. Samen een stukje naar buiten. Ze heeft een peesblessure van de zomer gehad maar de revalidatie gaat goed
Ik had les met mijn jonge pony. Ik heb besloten dat ik les op de grond wou. We zijn gaan oefenen om alleen buiten te wandelen. Twee tips verder en we liepen probleemloos de hele wijk rond. Trots !
Mijn oude pony was weer een stukje naar buiten met haar bijrijdster
Gister voor het eerst weer met mijn jonge pony gelest bij de ponyclub. Eerst weer even conditie opbouwen dus we reden maar een half uurtje mee en niet het volledige uur. Mijn oude pony is mee die kant op gestapt met haar bijrijdster, daar rust gehouden, en toen mee naar huis gestapt. Mooi ommetje.
Vandaag heb ik mijn jonge merrie gepoetst. En weer een stukje alleen buiten gewandeld. Twijfelde ze over maar deed ze weer braaf. Mijn oude pony heb ik laten staan.
Eergisteren een klein rondje buitengereden. Ik op mijn jonge pony en mijn oude pony met haar bijrijdster. Maar we waren zo thuis. Het regende behoorlijk en we waren zeiknat.
Gister op mijn jonge pony naar de groepsles. Ging goed. We hebben nog niet het hele uur meegedaan. Mijn oude pony is met haar bijrijdster een stukje mee gestapt.
Vandaag met mijn oude pony een wandeling gemaakt aan de hand en mijn jonge pony laten staan.