Duplo schreef:Lekker buiten wandelen, alleen je tekst op de foto is wel erg fout
Viel mij ook op
Denk dat er horse moet staan ipv whores?
Of ben je een hoerenfluisteraar?
Lekker blijven oefenen met wandelen, oefening baart kunst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gimme_Joy schreef:Oh wie heet er nog meer Joy? Dat heb ik even gemist geloof ik!![]()
Vaak zien ze er overbouwt uit, maar door de ver ontwikkelde spieren in de achterhand lijkt het vaak alleen maar zo. Quarters worden wel vaak meer op hun voorhand gereden (door de lage halshouding), dus daar moet je voor waken.
, roepnaam Joy. En ja het is een ruin. Ik heb het ook niet zelf bedacht. fransje23 schreef:Duplo schreef:Lekker buiten wandelen, alleen je tekst op de foto is wel erg fout
Viel mij ook op![]()
Denk dat er horse moet staan ipv whores?
Of ben je een hoerenfluisteraar?
![]()
Lekker blijven oefenen met wandelen, oefening baart kunst
Ik kan er wel om lachen Gimme_Joy schreef:Oh wie heet er nog meer Joy? Dat heb ik even gemist geloof ik!![]()
Vaak zien ze er overbouwt uit, maar door de ver ontwikkelde spieren in de achterhand lijkt het alleen maar zo. Quarters worden wel meer op hun voorhand gereden (door de lage halshouding), dus daar moet je voor waken.
dat heb ik vorig jaar met lina ook gedaan. van t voorjaar komt de tandarts weer denk ik. Was toen weinig aan de hand, paar kleine haakjes maar niks ernstigs.
Dat past echt nooit
Lekkere puppy oogjes nog
Kwestie van proberen denk ik
maar als er weinig ruimte is in de mond zou dat wel een mooie dikte zijn denk ik.
Is er een bepaalde reden ofzo dat dat geliefd is? Niet kwetsend bedoelt trouwens hoor! gewoon nieuwsgierigheid
Schrikken trouwens! Je verwacht het niet bij zulke jonge dieren....
Best saai eigenlijk. Ponys staan vaak weken van tevoren op stal omdat ze anders niet genoeg energie hebben etc.
Goed dat je bezig bent met ''manieren''. Als je dan een keer weg bent hoef je er ook niet over in te zitten dat niemand jouw paardje naar binnen of buiten wil zetten. Wat voer je nu naast luzerne? Goede kwaliteit (en genoeg) ruwvoer?
Ik ben echt helemaal weg van Welsh Cobs, ooit komt hier ook nog wel een denk ik
Maar liefste ging ik van alle secties ponys verzamelen
Jij vroeg je dus ook al hetzelfde af over die quarters
Fijn dat je paardje mee naar buiten kan! leren ze veel van!

Hence het halster

KittyDylan schreef:Ja elastiek misschien is ook wel fijn.
Bitjes koop ik bij de lokale paardensportwinkel. Binnenkort een bezoekje brengen.
Of het opkrullen aan het bit ligt, ik weet het niet. Het ziet er wel zwaar dramatisch uit, inclusief opgetrokken mond.
[ [url=m/oSZml0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo duidelijk maar hier was mond open en kin op de borst, en dan zonder bijzetten...
Ik hoop dat de beenbeschermers van mijn KWPN op Aliaa gaan passen, ze heeft maar dunne beentjes.fransje23 schreef:Haha, heel handig als je zo'n paard hebt. Ik zie het de mijne ook nog doen om eerlijk te zijn...Geen systeem maar de mijne was er ook niet van onder de indruk.
Ze dacht met om doen wel dat ze haar voet moest geven, verder niet.
De reflectie met lichtjes, die ze in krijgt als we in het donker wandelen, trok ze er meteen zelf af. Ze is dol op klittenband los maken.

Orchidee14 schreef:KittyDylan schreef:Ja elastiek misschien is ook wel fijn.
Bitjes koop ik bij de lokale paardensportwinkel. Binnenkort een bezoekje brengen.
Of het opkrullen aan het bit ligt, ik weet het niet. Het ziet er wel zwaar dramatisch uit, inclusief opgetrokken mond.
[ [url=m/oSZml0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet zo duidelijk maar hier was mond open en kin op de borst, en dan zonder bijzetten...
Doet ie dat standaard of alleen deze keer? Kan het niet met het weer te maken hebben?