Want begrijp ik nou dat hij al meerdere keren van eigenaar is gewisseld? Hoe oud is hij dan precies? Toch gek dat het dan niemand is opgevallen eerder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gimme_Joy schreef:Pfff pittig hoor![]()
![]()
Want begrijp ik nou dat hij al meerdere keren van eigenaar is gewisseld? Hoe oud is hij dan precies? Toch gek dat het dan niemand is opgevallen eerder
Toen ik hem probeerde te vangen liep hij ook niet slecht gelukkig. Maar ik was niet zo blij. Toen ik hem eenmaal had bleef hij nog gaan

Een kapotte pees vond hij denk ik niet genoeg. Gisteren haalde ik hem uit de track met een prachtige snee in zijn been. Weer precies hetzelfde been als waar hij al twee keer eerder een flinke plek op heeft gehad. Een derde litteken misstaat vast niet.
Hoe hij dat toch elke keer doet vraag ik mij nog steeds af. Het is altijd aan de binnenkant van het been. Heel raar. Maar goed vanmorgen zag het er keurig uit. Niet meer dik of warm alleen dus kapot. Maar hey, dat is niets nieuws.

Meestal hou ik het goed bij, maar nu dacht ik hem te sparen door die pees. Zo leuk vind hij het niet als zijn voetje opgetild moet worden.
Hij begon rondjes te lopen waarna hij een paar keer met zijn billen bijna tegen allerlei dure aparatuur kwam. Gelukkig kwam daarna de dierenarts voor het tweede onderzoek. Helaas liep hij toen nog kreupel waardoor de conclusie was dat het fragmentje niet voor de problemen zorgde.
Maar iets anders wel. Dus we gingen verder verdoven. Toen liep hij wél goed.
Maar met 30 graden is het niet écht heel fijn om aan de slag te gaan met sedatie, dus we gingen het proberen. Met handenvol brokjes kon ik hem het eerste gedeelte heel braaf stil laten staan. En toen waren mijn snoepjes op. De wortels lagen nog in de auto en de dierenarts was juist op het punt waar ze eindelijk iets had gevonden. Stoppen kon dus niet. Het enige wat mijn moeder nog in haar tas had zitten was een musliereep van Verkade. Die ging ook op. Lekker dat hij het vond.