Staat hier ook op mijn verlanglijstje voor ooit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Avalanche81 schreef:Als ik over Aliaa begin, dan kan ik er niet meer over zwijgen hoor...Man man je kunt er een boek over schrijvenHeerlijk meiske is het toch
en wat doet ze het goed
Dan begint het inderdaad aardig op een boek te lijken.
Maar ze is dan ook zo geweldig!
Siersma schreef:Ik vind het zelf ook leuk haha, meestal heb ik niemand om foto's te maken, dus het is toch net weer iets anders dan gewoonlijk.Zo leuk om nu een foto te zien van jou dat je erop zit. Staat goed. Mooi zadel wat je besteld hebt
Duplo schreef:Haha, ik had nog niet gezien dat hij al op Facebook staat, ik denk dat Aliaa een goede indruk achter gelaten heeft!Zag hem net langs komen op Facebook! Super mooi zadel![]()
Staat hier ook op mijn verlanglijstje voor ooit
Echt super leuk! 
Ik snap je helemaal
Ik zeg, ga lekker over haar door
ik vind het heel leuk
Ik ga ook gewoon lekker door blijven kletsen over haar hier, wie het niet wilt lezen, moet het maar wegklikken. 
Hou je vooral niet in

Ondanks dat Aliaa super braaf is, is het niet het saaie braaf.
Dit gaat mijn eerste worden. 
.
.
Zelfs bij de paardenmensen probeer ik echt op te letten dat ik hun niet ga vervelen.
Ik heb eerder eens kort uitgetest hoe ze het deed met de fiets en vrijdag was het tijd om een grotere ronde te maken. Het ging niet slecht.
Aliaa draaft netjes mee, bij het stappen wilt ze altijd achter mijn fiets komen, dat is wat minder leuk. Er is zelfs een vrachtwagen naast ons gestopt om de weg te vragen. Aliaa die normaal altijd bang is van verkeer en spanning laat zien, heeft geen kik gegeven op de vrachtwagen.
Heel goed dat ze geen kik gaf, zo hoort het.
Nu van af en toe zal het vast niet zoveel kwaad kunnen, zeker niet als het rustig opgebouwd wordt.
En dan val ik nog mee hoor in vergelijking met mijn stalgenoten. Sommige paarden bij ons op stal worden buitengezet met peesbeschermers en springschoenen. Om nog maar te zwijgen van alle dekens die erop gegooid worden, omdat ze zich anders te vuil zouden maken.
Paarden lopen in het wild ook op stenen, gras en zand. Alhoewel de moderne paarden niet op die manier gehouden worden, hebben ze die skills nog wel
Ik heb hetzelfde met het 'rijden', ik vind het zo verleidelijk om regelmatig op te stappen, maar langs de andere kant wil ik hierin ook niet overdrijven, omdat ze nog zo jong is (nu iets ouder dan 3.5 jaar). Hoewel ik max 5 minuutjes op haar zit ofzo.