Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xTitanic schreef:Wat een leuke updates weer
Awesome levert wel leuke foto's op zo hihi
Hopelijk hebben de vrijwilligers er niets te ernstig aan overgehouden? heftig wel
Vorige week heb ik 1 sessie met hem gedaan, ging onwijs leuk! Flinke sprongen maken door de bak en me aankijken alsof hij water ziet branden
DiantaM schreef:Wat een prachtige omgeving.. ga je die ruimte niet onwijs missen?
Ben echt al van jongs af aan fan van hem, wat doet en wie hij is.

Ik zit nu nog aan het ontbijt (met een lichte zonnesteek van alle zon van gisteren
) en dan gaan we naar het Equestrian Center om ze aan te moedigen en wat laatste aanwijzingen te geven. 

word echt blij van deze foto’s te zien!! xTitanic schreef:Ziet er zo leuk uitword echt blij van deze foto’s te zien!!
Leuk om te horen!
miezelke schreef:Aaah Buck... Ben ook onwijs fan van hem, als persoon en van zijn filosofie... Zalig man. Heb hem 2 jaar terug in Liverpool bezig gezien en ga nu in juni terug, terug naar Liverpool, als theoriedeelnemer. Heb je niet meegereden in zijn clinic?
Had heel graag mee willen rijden... baal een beetje van de situatie op de rescue, vooral dat ik vier maanden heb moeten wachten op een zadel en niets heb kunnen doen. Het zit daar een beetje tegen, de sfeer is niet fijn meer en daardoor heb ik nu achteraf het gevoel dat ik veel dingen ben misgelopen. O.a. meerijden in clinics, shows, etc. 

Pb's zal ik regelmatig controleren en beantwoorden en ik zal tzt ook wel weer eens een ITP topic aanmaken.
See you soon