Paarden instagram pagina's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:04

Mijn hoogste bij @draft_n_friesian is 93, daarna iets van 68 maar meestal zit ik tussen de 30 en 40 :') Heb net weer wat gepost, maar die zal ook niet zo populair worden denk ik.

Rijfoto's doen het bij mij wel goed. En foto's waarop te zien is hoe groot Prince is. Maar helaas lijkt Prince vaak klein, en momenteel kunnen we niet rijden. Dus helaas :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:33

Wat betreft hashtags, bijvoorbeeld ‘horse’ die gebruik ik wel, maar ik weet ook dat mijn foto daar nooit op gevonden gaat worden. Als je bij een nieuwe post hashtags intypt krijg je te zien hoe vaak deze gebruikt wordt. Als dit een paar honderd duizend keer is, gaat jouw foto daar niet tussen opvallen als je een klein account bent. Beter is het dan om de hashtags meer toe te spitsen op de foto zelf. Op jouw paard, het ras, de kleur, omgeving etc. Zoek bijpassende hashtags die minder gebruikt worden zodat je foto meer opvalt, maar ook weer niet zo weinig dat niemand er naar kijkt. Mij wil het zelf ook allemaal nog niet zo lukken hoor, daar niet van :+

Ik probeer ook Duitse hashtags mee te nemen want de Duitse paarden instagram community is behoorlijk groot. Daardoor loop je alleen ook weer tegen veel gebruikte hashtags aan

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:00

NienkeV1994 schreef:
Wat betreft hashtags, bijvoorbeeld ‘horse’ die gebruik ik wel, maar ik weet ook dat mijn foto daar nooit op gevonden gaat worden. Als je bij een nieuwe post hashtags intypt krijg je te zien hoe vaak deze gebruikt wordt. Als dit een paar honderd duizend keer is, gaat jouw foto daar niet tussen opvallen als je een klein account bent. Beter is het dan om de hashtags meer toe te spitsen op de foto zelf. Op jouw paard, het ras, de kleur, omgeving etc. Zoek bijpassende hashtags die minder gebruikt worden zodat je foto meer opvalt, maar ook weer niet zo weinig dat niemand er naar kijkt. Mij wil het zelf ook allemaal nog niet zo lukken hoor, daar niet van :+

Ik probeer ook Duitse hashtags mee te nemen want de Duitse paarden instagram community is behoorlijk groot. Daardoor loop je alleen ook weer tegen veel gebruikte hashtags aan

Goh ik dacht juist als ie vaak gebruikt wordt dan is het een goede hashtag maar eigenlijk niet dus?

Dan ga ik toch eens bij de grotere accounts zoeken welke tags hun gebruiken. Ik heb nog een week vakantie dus heb nu de tijd :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:05

Volgens mij niet nee, maar ik ben ook geen expert hoor. Zo heb ik het eens uitgelegd gezien door bokker Stephanie (dacht ik tenminste) in het andere paarden IG topic, maar kan haar post zo op m’n mobiel even niet terug vinden

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:19

Ik heb iedereen die mij leuk leken gevolgd :D
Het gaat eigenlijk best goed, ik heb nu 52 volgers en rond de 20 likes :P niet veel natuurlijk maar het is best oke.
Dit is de foto met de meeste likes, ook een hele lieve foto <3
Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:29

Kunga schreef:
Ik had vanmiddag weer een foto geplaatst, zelfde gedaan als altijd. Keek ik net zat hij op 250 likes en elke minuut krijg ik er meer :wow: ( normaal zit ik in de 40 likes dus vandaar dat ik dit zo bizar vind haha ) Snap echt niet waar al die likes vandaan komen haha, dit is de foto:
[ [url=m/3gtd8u.png]Afbeelding[/url] ]

Ik snap wel waarom deze foto populair is. Het is een super gaaf actie shot. Kijk maar eens, er gebeurt echt iets op deze foto en dit is bijna onmogelijk in scène te zetten. Daarnaast is het momenteel ook nog eens perfect gevangen.

JoycexEnya schreef:
Hoogte is 95 likes :')
[ [url=m/tNuGA6.png]Afbeelding[/url] ]

Alles zit tussen de 40 en de 70.

Deze heeft ook 92 likes en dan denk ik waarom?
[ [url=m/UGqTK0.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze die ik echt mooi vind krijgt maar 60
[ [url=m/x9S7Mw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit de foto's van mijn videografie zijn 38 en 29 likes van 961 volgers :')

Ook hier snap ik wel waarom die ene foto het goed doet en de andere niet. Natuurlijk is die foto voor jou heel waardevol, maar voor een vreemde zit er niet zoveel in. Ja, en meisje en een pony die elkaar aardig vinden, die ziet men meer. Maar het paard achter de trailer combinatie is grappig, het is net zo'n optocht, je kan je zo voorstellen dat het hele stel zo op pad gaat.

Als je leert met de ogen van een buitenstaander naar je beeld materiaal te kijken dan zie je beter wat men leuk vindt om te zien.
Zo doet mijn laatste filmpje het ook weer mega goed, precies zoals ik hoopte en toch ook wel verwachte:)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:38

Kunga schreef:
Ik had vanmiddag weer een foto geplaatst, zelfde gedaan als altijd. Keek ik net zat hij op 250 likes en elke minuut krijg ik er meer :wow: ( normaal zit ik in de 40 likes dus vandaar dat ik dit zo bizar vind haha ) Snap echt niet waar al die likes vandaan komen haha, dit is de foto:
[ [url=m/3gtd8u.png]Afbeelding[/url] ]

Omdat je een grappige foto plaatst :+
Die scoren altijd beter dan 'mooie' foto's :P De ene foto waar mijn paard het allerlelijkst op staat ever kreeg meer dan 1300 likes, logica is ver zoek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:39

Alleen dan jammer als je bij zo'n filmpje perongeluk je geluid aantikt... op het werk... :')

Hier 175 volgers nu *\o/*

En die foto van jou is ook wel een écht coole actiefoto Kunga! Kan je naar blijven kijken :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-11-17 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:39

NienkeV1994 schreef:

Goed idee van die Duitse hashtags! Nooit aan gedacht

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:42

Ik heb ook een instagram account, maar nog niet echt veel volgers ofzo. Is ook nog een vrij nieuw account. Upload wel al aardig wat

Afbeelding
Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 08:14

[***] schreef:
Alleen dan jammer als je bij zo'n filmpje perongeluk je geluid aantikt... op het werk... :')

:)) :(:)

Kunga

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:29

Super leuk al jullie reacties over mijn foto! En heel goed uitgelegd Amable, thanks! :D

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:44

Ik heb nu 346 volgers, en mijn foto's gaan nu vaak rond de 80-100 likes, de laatste tijd gaat het sneller vooruit. Thanks iedereen die me uit het topic volgt! :D

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:48

Jessol schreef:
Ik heb nu 346 volgers, en mijn foto's gaan nu vaak rond de 80-100 likes, de laatste tijd gaat het sneller vooruit. Thanks iedereen die me uit het topic volgt! :D

Dat zijn veel likes! Ik heb er nu 440 en hoogste aantal likes is 90.

Ik heb nu de hashtag paard ook in het Engels-Duits-Frans-Spaans geplaatst :j

Ennnn de streep gepikt van iemand :o

Equilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:51

Wat een goede tips hier! Ga ik zeker op letten :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:55

Mijn IG was een beetje in de war dit weekeind.. ik had zaterdag ‘opeens’ 260 volgers ipv 240 van de dag ervoor. En zondag weer 240. Best een groot verschil op 24 uur :') En kreeg geen meldingen van nieuwe volgers ofzo.

@kunga; ja ik snap al die likes wel! Super leuke foto :D

@shetlandergijs: Jaa jouw account vind ik ook erg leuk <3

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:00

Wow ik heb ineens 70 volgers :D
En ik vind het echt leuk dat zo veel mensen ook terug volgen. :j

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:20

ik was aanwezig in het algemene instagram topic en heb jullie nu pas hier gevonden :D mijn insta gaat (vooral) over mijn 2 dressuurpaarden. Mijn oudje van bijna 20 die van een semi-pensioen leven geniet en mijn nieuwe aanwinst van 5 die hopelijk in de voetsporen van mijn oudje gaat treden.

Mijn instragram: https://www.instagram.com/liekeboucneau/

Ik zit nog maar heel pas op instagram dus tips zijn altijd welkom!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:58

Hi! Ik ga hier gezellig mee lezen. Heb zelf ook een paarden insta: iloonvb. Heb gewerkt in Zuid-Afrika, Spanje en zit momenteel in Portugal dus veel verschillende tussen-de-oortjes foto's van alles wat ik tegen kom!

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:17

Iedereen toegevoegd als het goed is.
Eens in de zoveel tijd ruim ik mijn lijst op, dus mocht je mij terug volgen blijf je er altijd in staan

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:32

Mede door dit topic hebben we er heel veel volgers bijgekregen. Inmiddels zijn het er 320. Likes per foto verschillen bij mij. De laatste dagen zit het tussen de 70-90. Ik heb er een uitschieter tussenzitten met 204 likes, maar dat was al een hele tijd terug.

Ik probeer zoveel mogelijk mensen uit dit topic te volgen. Ik zal het lijstje nog een keer langsgaan want er zijn er weer veel bijgekomen :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:52

Ik was laatst over de 5200 grens. En toe hebben veel accounts mij weer ontvolgt of de accounts zijn opgeheven.

Ik ben altijd benieuwd wat mensen nog meer zouden willen zien op mijn account? Iemand ideen?

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:10

Ook mijn account heeft er weer wat volgers bij, nu zitten Prince en Lord rond de 110! Maar ook ik vraag me af wat jullie liever/meer zouden willen zien. Rijfoto's? Of juist eens goede portretfoto's? Of gewoon de simpele foto's van altijd? Ik kan helaas niet alles, rijfoto's zijn op het moment bijvoorbeeld lastig, maar als het mag kan ik altijd eens mijn camera naar ze meenemen :D

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:47

Ik vind het lastig heb jullie berichten teruggelezen om te kijken welke account op insta jullie zijn :')

Peelie echt schandalig maar er staat dat ik je volg maar je bent niet echt voorbijgekomen op mijn insta? Of je hebt afgelopen 2 dagen niets gepost?
Desalniettemin heb ik even gesnuffeld maar vind je account leuk, lekker afwisselend qua foto’ s en mooie foto’ s ook :j misschien zijn filmpjes ook leuk?

En kashmino jouw account vind ik fantastisch! Wat een heerlijke paarden. Ik moest even teruglezen en toen las ik drafts en ik had er gelijk beeld bij :))

Ik gebruik mijn “verhalen” nu regelmatig voor een poll. Heb wel het idee dat daar veel gestemd wordt :j
Laatst bijgewerkt door Dayanara op 07-11-17 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:48

Ik vind zelf het leukste om een mengeling te zien. Rijfoto's, portretfoto's, grappige foto's. Daarom probeer ik in 1x veel foto's te maken zodat ik het af kan wisselen, maar moet nu eigenlijk wel weer eens rijfoto's maken.

Wat betreft foto's/accounts die niet voorbij komen: dat kan ook door het algoritme van Instagram wat nergens op slaat komen :')