Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar als Roxy prettiger loopt op een optoming die meer vrijheid bied vind ik dat prima
.
. Aan het eind een stukje aan de hand buiten uitgestapt wat ze super braaf deed. Heb het bitje voor het mooie nu eigenlijk een gaatje te laag hangen maar dan kauwt ze er wat minder heftig op dus om te wennen wel even prima. 
. Aankomende donderdag gaan we weer wat verder met haar aan de slag
.
.
. Kasmir schreef:Dankjulliewel, ze gaat inderdaad super.
Vandaag een hele toffe les gehad van Paarden-Taal. Rox geleerd dat dingen rondom haar achterbenen (zoals bijv een lijntje) echt wel oke is. Hele goede techniek aangeleerd gekregen waar ik nu volop mee aan de slag ga.
Hier vast 3 fotootjes en een kort filmpje allemaal slechte kwaliteit xD. De hele training is gefilmd maar dat moet ik nog ontvangen dus zal wrsl later nog wat meer bewegend beeld laten zien.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Video ]
bij lijn over schoft heen.
.
? Je vroeg namelijk een keer naar hoe ze haar schoftlift deed toen ik zei dat ze af en toe wat gevoelig reageerde op haar schoft (ook niet iedere keer, wisselend). Ik kreeg het niet echt voor elkaar maar wist niet zeker of dit kwam door mijn techniek, nu was de schoftlift bij de masseur ook minimaal. Moet ik daar al wat mee of zeg je ga eerst nog even lekker door trainen, tussen de dubbele longe meer op het achterbeen trainen en dan kijken wat er over blijft? Ze heeft natuurlijk enorm de neiging om zodra ze haar hals laat zakken ook enorm op haar voorhand te donderen, ik kan me voorstellen dat dat niet meehelpt
. Ben het rechtrichten aan de hand daarom ook weer wat meer aan het oppakken, ik vind het nog lastig haar in evenwicht van achter naar voren te laten lopen alhoewel dat iedere keer weer wat beter gaat. Daarom wil ik haar ook graag met de longe achterlangs kunnen trainen, iets makkelijker om haar het bekken te laten kantelen.
, daar heb ikzelf in grondwerk echt nog nooit aan gedacht, en zie het ook niet bij anderen.
‘wat een brave pony! Dat ie je er niet afgebokt heeft joh’