Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Leuk om weer filmpjes en updates te zien.
Ik moet zeggen dat hij op de eerste filmpjes me nog niet meeviel..wel beter achterbeengebruik maar nog erg strak in de rug.
Op het laatste filmpje na de galop {die hij trouwens erg makkelijk doet} zie ik wel duidelijk dat hij zijn rug losser laat daarna en meer door zijn lijf begint te lopen.
Volgens mij is galoptraining helemaal niet slecht voor hem.
En mijn ervaring is dat ze van niks doen vaak niet beter, juist rustig en gericht opbouwen en trainen kan een paard veel goed doen in revalidatie en dat ziet er goed uit hier vind ik.
GabberGill schreef:Fijn dat hij toch zo vreselijk aanhankelijk is. Ik ben in iedergeval weg van hem en geniet van alles wat je met hem doet. Wat ik al zei: Als jij hem niet had genomen had hij bij mij gestaan. Ik zag er een verschrikkelijk leuk paard in en ben blij dat hij gekregen heeft wat ik hem zo gunde.
safina schreef:Hij ziet er beter uit. En toch.... ben ik er niet gerust op. In de stapfilmpjes lijkt hij niet regelmatig. Niet stokkreupel natuurlijk, maar helemaal lekker is het niet. Je ziet het met name aan wat hij doet met zijn hoofd.
Heeft de veearts buigproef gedaan? En volte op het harde?
Nies_ schreef:Cas zit wel een pak meer werk aan hoor.