Gisteren echt de meest horrible training ever gehad..

Eva was mee en ging filmen, dan merk ik bij mezelf dat ik altijd wil presteren voor de camera en dat voelde ze denk ik.

Ik was bezig met haar te laten flemen geloof ik, dan sta ik voor haar, maar ipv te flemen deed ze de jambette. Maar ze heeft van die vreselijke lompe poten die ik echt niet tegen me aan wil hebben. Dus ik probeer haar als correctie een stapje naar achteren te zetten maar vervolgens begint ze dus weer met de benen te zwaaien. Dus ik gaf haar een tik op dr benen en een ferme 'HE DENK EROM!' Maar dan is ze vervolgens zo vreselijk over de zeik dat ze 20 rondjes gaat rennen. (Had haar gelukkig aan de lijn.)
Ze reageert echt vreselijk heftig op een correctie. Nu weet ik natuurlijk ook niet wat haar vroeger is overkomen, ze is sowieso best wel schichtig met snelle bewegingen. Nu weet ik alleen niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.

Als ik haar nou ook nog onnodig zou meppen zou ik het begrijpen maar ik corrigeer haar eigenlijk vrij weinig, behalve dus gisteren want dat wil ik gewoon absoluut niet hebben. Na een half uurtje deed ze het overigens nog een keer maar toen ik 'HE KLAAR' riep stormde ze al gelijk 10 meter naar achteren. Toen ben ik met haar meegelopen naar achteren tot ze stilstond, daarna gekalmeerd en verder proberen te gaan met de training maar ging niet meer. Na de eerste correctie is ze zo gespannen dat ze op elke kleine beweging van mij gigantisch heftig reageert alsof ik haar weer in elkaar ga rammen ofzo.