Ging wel even terug kijken bij TS haar berichten. Enige wat anders was ze eerder zei dat ze 2 shetjes heeft, en niet 1 mini paard en een shet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calanthe schreef:Ik hoop dat we de TS mogen geloven
Ging wel even terug kijken bij TS haar berichten. Enige wat anders was ze eerder zei dat ze 2 shetjes heeft, en niet 1 mini paard en een shet
xAnthea schreef:Calanthe schreef:Ik hoop dat we de TS mogen geloven
Heb ook even terug gezien... In december was de mini al 2 jaar en hier is hij ook nog maar "pas" 2 jaar. Dus qua leeftijd klopt dat niet helemaal. Ofwel was hij in december geen 2, en anders maakt ze de situatie een beetje dramatischer (hoewel ik 3 ook nog vrij jong vind om op te kruipen en dan zeker als dat ongevraagd is daar zo'n stel meiden!).
xTiffani schreef:Mee eens.antje_vip schreef:Serieus gaan er nu mensen het verhaal in twijfel trekken... ik word daar zo moe van. Dan lees je het toch lekker niet
Mee eens leven en laten leven. Er staat een mooie kruis in de hoek als je het niet wil lezen..
zorro schreef:Hoe is dat meisje met het gebroken been in het ziekenhuis gekomen? Ambulance? Of heb jij iets geregeld voor haar?
Jes schreef:Mijn zoontje wordt in augustus 3, hij is nu dus nog 2. Een jaar heeft nog altijd 12 maanden en tussen december en nu zitten er maar 6. Als het nou 2 jaar geleden was
xAnthea schreef:Calanthe schreef:Ik hoop dat we de TS mogen geloven
Heb ook even terug gezien... In december was de mini al 2 jaar en hier is hij ook nog maar "pas" 2 jaar. Dus qua leeftijd klopt dat niet helemaal. Ofwel was hij in december geen 2, en anders maakt ze de situatie een beetje dramatischer (hoewel ik 3 ook nog vrij jong vind om op te kruipen en dan zeker als dat ongevraagd is daar zo'n stel meiden!).
Mariska14015 schreef:xAnthea schreef:Heb ook even terug gezien... In december was de mini al 2 jaar en hier is hij ook nog maar "pas" 2 jaar. Dus qua leeftijd klopt dat niet helemaal. Ofwel was hij in december geen 2, en anders maakt ze de situatie een beetje dramatischer (hoewel ik 3 ook nog vrij jong vind om op te kruipen en dan zeker als dat ongevraagd is daar zo'n stel meiden!).
'Pas 2' kan twee betekenissen hebben: of de shet is net twee geworden of de shet is pas twee, wat inhoudt dat ts haar nog heel jong vind. Als in ze had ook kunnen zeggen, al twee, als ze vind dat de shet oud is. Denk eerlijk gezegd dat ze het laatste bedoelde. Correct me if I'm wrong.
xAnthea schreef:Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het verhaal van TS niet geloof, het kan natuurlijk allemaal, maar ik heb bij sommige dingen mijn bedenkingen (oa de KS, zeker omdat mijn pony dit heeft dus ik hier wel kennis van heb).
Ik ben nu pas 21, want ik ben vorige maand verjaart. Binnen een halfjaar noem ik mezelf niet meer 'pas 21'