Pony bereden door onbekend meisje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Calanthe

Re: Pony bereden door onbekend meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:35

Ik hoop dat we de TS mogen geloven
Ging wel even terug kijken bij TS haar berichten. Enige wat anders was ze eerder zei dat ze 2 shetjes heeft, en niet 1 mini paard en een shet :o

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:40

Serieus gaan er nu mensen het verhaal in twijfel trekken... ik word daar zo moe van. Dan lees je het toch lekker niet

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:41

Ts moet wel een hele grote fantasie hebben om dit te kunnen verzinnen .

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:42

antje_vip schreef:
Serieus gaan er nu mensen het verhaal in twijfel trekken... ik word daar zo moe van. Dan lees je het toch lekker niet

Mee eens leven en laten leven. Er staat een mooie kruis in de hoek als je het niet wil lezen..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:48

Ik wil alleen graag wat extra info om de film compleet te maken. Zoals het nu op mij overkomt kloppen er een aantal dingen niet, tijdsverlopen bijvoorbeeld, maar als ts daar wat uitleg bij kan geven, word het verhaal vast duidelijker en de geloofwaardigheid ook hoger voor de twijfelaars. Ts was er zelf bij, dus ze kan de gaten vast opvullen. Ze is het niet verplicht, maar ik kan het altijd vragen.

CestLaVie_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:54

Lieve bokkers die dit verhaal in twijfel trekken, ik ken ts persoonlijk en toen ze me belde met dit verhaal geloofde ik haar eerst ook niet want het was gewoon te bizar voor woorden, maar dit is jammer genoeg de trieste waarheid.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:55

Calanthe schreef:
Ging wel even terug kijken bij TS haar berichten. Enige wat anders was ze eerder zei dat ze 2 shetjes heeft, en niet 1 mini paard en een shet :o

Heb ook even terug gezien... In december was de mini al 2 jaar en hier is hij ook nog maar "pas" 2 jaar. Dus qua leeftijd klopt dat niet helemaal. Ofwel was hij in december geen 2, en anders maakt ze de situatie een beetje dramatischer (hoewel ik 3 ook nog vrij jong vind om op te kruipen en dan zeker als dat ongevraagd is daar zo'n stel meiden!).

Gladijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:56

Wat dit betreft is bokt ook wel weer een rare wereld hoor >;)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:57

xAnthea schreef:
Calanthe schreef:

Heb ook even terug gezien... In december was de mini al 2 jaar en hier is hij ook nog maar "pas" 2 jaar. Dus qua leeftijd klopt dat niet helemaal. Ofwel was hij in december geen 2, en anders maakt ze de situatie een beetje dramatischer (hoewel ik 3 ook nog vrij jong vind om op te kruipen en dan zeker als dat ongevraagd is daar zo'n stel meiden!).

2 of 3 of zelfs 20, leeftijd zou niet moeten uitmaken. Ongevraagd op andermans paard 'rijden' is toch te gek voor woorden...

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:58

Ts mag ik vragen waar in Nederland je pony's staan?

Vind het gewoon schandalig dat dit soort praktijken gebeuren. Ik had zulke dingen echt nooit gedurfd. Als hier paarden in de buurt stonden ging ik altijd kijken en als ze toevallig aan de draad stonden was ik koning te rijk.

Hopelijk is je pony snel weer de oude en is er geen blijvende schade

Ikzelf heb ook onlangs een topic aangemaakt omdat er kinderen in mijn wei liepen en de paarden bekogelden met stokken en dergelijke. verzekering vermelde idd dat als er schade werd toe gebracht Door mijn paarden aan mensen dat wij idd verantwoordelijk waren. Maar ik had genoeg bewijzen dat de paarden getreiterd werden en dat ze in de wei kwamen zonder toestemming. Dus als er iets was gebeurt was het eigen schuld dikke bult.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:58

xTiffani schreef:
antje_vip schreef:

Mee eens leven en laten leven. Er staat een mooie kruis in de hoek als je het niet wil lezen..
Mee eens. :j
Als het echt niet waar is, hebben we ons beet laten nemen.
Als het wel waar is, is het echt niet fijn om te lezen dat mensen twijfelen aan je oprechtheid.

Lanolynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 23:02

zorro schreef:
Hoe is dat meisje met het gebroken been in het ziekenhuis gekomen? Ambulance? Of heb jij iets geregeld voor haar?

Haar ouders hebben haar daar heen gebracht, ze leek eerst niet veel pijn te hebben dus daarom. Ze hebben haar tenminste zelf mee genomen.

Ik probeer overal zo goed mogelijk op te reageren, sorry als dat niet helemaal lukt maar ik ben nog steeds flabbergasted.

Dat van die kissing spines, dat lijkt misschien overdreven en de kans is ook niet groot, maar dat ligt eraan op de pony er lichamelijk letsel aan overhoud, wat er nu gelukkig niet naar uitziet.

dat ik in eerder topic zei dat mini een shet was, dat was denk ik makkelijker met typen, en eerst leek het ook en shet te worden, maar nu toch echt een mini;)

Ik maak liever niet bekend waar de pony's staan ivm de privacy. Straks heb ik daar nog een proces voor aan mn broek :(

over zijn leeftijd, hij is 23 november 2 geworden, dus ja, dan is hij nu voor de preciezen onder ons 2,5. Sorry, maar vond dat in alle hectiek en emotie niet heel relevant;)
Laatst bijgewerkt door Lanolynn op 20-05-16 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:04

Mijn zoontje wordt in augustus 3, hij is nu dus nog 2. Een jaar heeft nog altijd 12 maanden en tussen december en nu zitten er maar 6. Als het nou 2 jaar geleden was :roll:

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:04

Mag ook via pb :) als je wilt.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:07

Jes schreef:
Mijn zoontje wordt in augustus 3, hij is nu dus nog 2. Een jaar heeft nog altijd 12 maanden en tussen december en nu zitten er maar 6. Als het nou 2 jaar geleden was :roll:

Ja tuurlijk, maar dan is je zoontje op deze moment niet 'pas' twee.

Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het verhaal van TS niet geloof, het kan natuurlijk allemaal, maar ik heb bij sommige dingen mijn bedenkingen (oa de KS, zeker omdat mijn pony dit heeft dus ik hier wel kennis van heb).
Ik ben nu pas 21, want ik ben vorige maand verjaart. Binnen een halfjaar noem ik mezelf niet meer 'pas 21' :')

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:07

xAnthea schreef:
Calanthe schreef:

'Pas 2' kan twee betekenissen hebben: of de shet is net twee geworden of de shet is pas twee, wat inhoudt dat ts haar nog heel jong vind. Als in ze had ook kunnen zeggen, al twee, als ze vind dat de shet oud is. Denk eerlijk gezegd dat ze het laatste bedoelde. Correct me if I'm wrong.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:08

'Pas' kan ook hetzelfde betekenen als 'nog maar'. En verder vind ik dat een beetje mierenfietserij, sorry hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:09

Precies. :j
Volgens mij wordt pas ook vaker in België gebruikt met de betekenis van 'nog maar'.

xniieeenke

Al 2 is misschien meer trots op je diertje en nog maar is hier in de context van is niet volgroeid.
Sterkte TS!

xAnthea

Mariska14015 schreef:
xAnthea schreef:

'Pas 2' kan twee betekenissen hebben: of de shet is net twee geworden of de shet is pas twee, wat inhoudt dat ts haar nog heel jong vind. Als in ze had ook kunnen zeggen, al twee, als ze vind dat de shet oud is. Denk eerlijk gezegd dat ze het laatste bedoelde. Correct me if I'm wrong.

Oke, hier in Belgie wordt net en pas als hetzelfde gezien (of toch bij mij xD), dus ik interpreteer het inderdaad dat hij nog maar net 2 is (dus van maart of april).
In dat geval foutje van mij :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:10

Fijn dat we allemaal kunnen tellen. Zullen we weer ontopic gaan?

Lanolynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 23:12

Met pas 2 bedoel ik inderdaad dat ik hem nog jong vind, niet dat hem net 2 is geworden, sorry als het onduidelijk was

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:12

xAnthea schreef:
Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het verhaal van TS niet geloof, het kan natuurlijk allemaal, maar ik heb bij sommige dingen mijn bedenkingen (oa de KS, zeker omdat mijn pony dit heeft dus ik hier wel kennis van heb).
Ik ben nu pas 21, want ik ben vorige maand verjaart. Binnen een halfjaar noem ik mezelf niet meer 'pas 21' :')

Jij zal jezelf niet meer pas 21 noemen binnen een half jaar, maar ik zal jou dan wel pas 21 noemen "ze is pas 21) aangezien ik meer dan 10 jaar ouder ben en 21 daardoor nog erg jong lijkt, ongeacht wanneer je precies verjaard bent.

Alles zit em in context dus. :)

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:12

Ik heb een pony maar zeg ook standaard dat ik een paard heb. Big deal :+
Laatst bijgewerkt door MeggiieTommy op 20-05-16 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:13

Ik zeg idd ook rustig "hij is pas 2 jaar oud" idd als in hij is nog klein/jong.

En ik zeg idd ook al 3 jaar dat wij 4 paarden hebben. 3 jaar geleden was dat echter 2 paarden, een veulen en een shet. Veulen is nu 3 dus hebben nu 3 paarden en een shet maar zeg meestal 4 paarden.
Laatst bijgewerkt door Jes op 20-05-16 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt