Of de op één na beste optie: de slager... Zo'n paard mag de handel niet meer in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rocamor schreef:Suelza, is er ergens iets bekend wat er precies gebeurd is met hem? Aangezien de opdrachtgever ook de fokker is? Er moet een Trauma Zijn geweest om op PTSS uit te komen, lijkt mij?
Suelza schreef:Seltje schreef:Is Suelza zelf geen handelaar ofzo??? En dat cookie dus naar haar is?
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je niet zulke lelijke dingen over mij zeggen
Suelza schreef:Rocamor schreef:Suelza, is er ergens iets bekend wat er precies gebeurd is met hem? Aangezien de opdrachtgever ook de fokker is? Er moet een Trauma Zijn geweest om op PTSS uit te komen, lijkt mij?
Voor sommige paarden kan een dergelijke start (zie beginposts, feitelijk het breken onder het zadel) als zeer traumatisch kunnen worden ervaren. Een paard blijft niet voor niets rennen in blinde paniek totdat het erbij neergaat. Daarbij opgeteld dat deze ook niet het meest eenvoudige karakter heeft van nature.

Wij lezen met de Ts mee en weten dus precies wat er gebeurd is. Voor hun is het wellicht iets minder duidelijk plus komt bij dat het een eigen gefokt dier is als ik het zo begrijp. Met alle kosten die al gemaakt zijn en een Ts die toch vanalles probeert kan ik mij voorstellen dat die mensen wellicht ook denken als zij m een kans geeft waarom iemand anders niet ? franka75 schreef:En wat bizar dat je hem niet kan lezen als hij zo in de stress schiet.
Zo'n paard (of mens, of hond, of noem maar een soort) heeft het opgegeven om emoties te laten zien omdat er nooit iets met die signalen werd gedaan door de omgeving. 
Mondy schreef:Ik denk dat het niet eerlijk is om de eigenaren op deze keuze aan te vallen als ik eerlijk ben.
Sta zelf maar eens in hun schoenenWij lezen met de Ts mee en weten dus precies wat er gebeurd is. Voor hun is het wellicht iets minder duidelijk plus komt bij dat het een eigen gefokt dier is als ik het zo begrijp. Met alle kosten die al gemaakt zijn en een Ts die toch vanalles probeert kan ik mij voorstellen dat die mensen wellicht ook denken als zij m een kans geeft waarom iemand anders niet ?
Of ik die keus zou maken ? Nee zeker niet... niemand hoeft ermee te verongelukken.. aan de andere kant is dat ook het grote nadeel van wat Ts en meerderen met dit soort casussen geven... mensen denken dat elk paard wel te redden is.
Niet rot naar Ts bedoeld.

cissy schreef:Gezien de titel van het topic verwacht ik dat het niet nu afgelopen is en er nog wat komt...
*wacht op volgende update*