Ik maakte zelfs 'teugels' aan stuur van m'n fiets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boras schreef:Maakt niet uit wat, als het maar oude kleren waren.
Je ging je goede goed toch niet bij de paarden dragen?!?!?!?
Mijn moeder zou versteld staan hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in de rijkleding![]()
En hoeveel geld er aan wordt uitgegeven
Bootsiebob schreef:Ponyclub wordt dacht ik al heel lang niet meer in Nederland uitgegeven
De Penny generatie van nu, moet helaas opgroeien zonder Malle
Piekosjj schreef:Leuk dat wij dit de paardenmode van 'vroeger' noemen. Engeland is duidelijk iets traditioneler, waarbij ik vanmiddag op concours 95% van de paarden aan trof met kort geschoren staartwortels, basis hoofdstellen zonder glim en lak, zadelvormige numnahs en zelfs twee ruiters gezien met een cap zónder kinbandje, bizar toch!
Bootsiebob schreef:Klopt, dat valt mij in Engeland ook op. "Normale" caps, traditionele dekjes en vaak bruin tuig. De geruite tweed jasjes die je er vaak ziet vind ik dan weer minder, maar traditioneel is het wel.
Ik krijg altijd het woord "hunter" in mijn hoofd erbij, het ziet er daar allemaal sjieker uit, terwijl het in feite veel simpeler is dan de stijl die hier overheerst
Piekosjj schreef:Ik ookWat glimmertjes in de frontriem; prima. Maar al dat lak en overal glitters op, yuk! Het staat inderdaad zo veel sjieker en veel meer als een sport van de eliten.
alleirbag schreef:En als je nét begon met paardrijden had je van die rubber laarzen met een soort vierkantje net onder de zijkant van de knie, en in dat vierkantje een hoofdletter C en een kroontje erboven. Als je die had "was je echt een vétte beginner".
En Romana en Ragebol boekjes, verslavend!