smurvaas schreef:Echt onwijs leuk om te zien, je vlogs! super leuk dat je ons zo mee laat kijken!
Vraagje, hoe ga je om met je wedstrijdspanning?
Of hoe heb je daarmee om leren gaan?
Gewoon Internetgekkies op Youtube kijken, wordt je rustig van!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annetm schreef:Anne_mieke88 schreef:Edit: zooo leuk dat je ook van eten houdtik zei nog tegen mijn vriend van dat dit zon beetje bijna de enige sport is die ik kan bedenken waarbij je gewoon lekker kan vreten
![]()
hahaha wat een uitspraak! Maar ik heb hetzelfde gevoel mjamm
Sunrise schreef:Ik ben echt helemaal fan van je vlogs!
Ik rijd al heel lang niet meer (gelukkig ga ik binnenkort weer het paardenleven in en mijn dromen achterna) en vind ik het altijd leuk op dit soort filmpjes te kijken.
Ik moet eerlijk zeggen ik ben 21 en ik kijk elke week de video's van paardenpraattv, hartstikke leuk maar soms een beetje 'kinderachtig'.![]()
Ben echt hartstikke blij dat jij deze vlogs maakt en het is nog eens leerzaam ook!
Ps. leuk om je abbonee aantal zo snel te zien stijgen!
Flowery schreef:Sunrise schreef:Ik ben echt helemaal fan van je vlogs!
Ik rijd al heel lang niet meer (gelukkig ga ik binnenkort weer het paardenleven in en mijn dromen achterna) en vind ik het altijd leuk op dit soort filmpjes te kijken.
Ik moet eerlijk zeggen ik ben 21 en ik kijk elke week de video's van paardenpraattv, hartstikke leuk maar soms een beetje 'kinderachtig'.![]()
Ben echt hartstikke blij dat jij deze vlogs maakt en het is nog eens leerzaam ook!
Precies dit hahaha!
Flowery schreef:Sunrise schreef:Ik ben echt helemaal fan van je vlogs!
Precies dit hahaha!