Mijn alle eeste keer op chameur we zijn dus nu bezig. Hij is erg braaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hotchocolat schreef:Ik meld me ook maar. Hier ook 1 die eraan geloven moet. In mei wordt ze 4
Hier net enkele uurtjes oud
[ Afbeelding ]
en drie jaar later voor het eerst met een zadel op
Expres met mijn schaap omdat dat het laagste risico geeft.
[ Afbeelding ]
Aan de hand is ze 100% verkeersmak, verder qua verzorging ed geen problemen.
Longeren doet ze of ze het al jaren heft gedaan, verder 1x aan de lange lijnen gehad zonder problemen.
Uiteindelijk maar 10 min gereden maar was meer dan genoeg omdat hij zo superbraaf was! Tymone schreef:Tip gezocht, yori wil tijdens het hangen echt super slecht blijven staan. Doordat hij zo groot is hebben we echt een krukje nodig.
Het krukje is absoluut niet eng, dat je erop gaat staan ook niet, als je tegen hem aan gaat hangen ook niet. Het probleem begint zodra je je voet in de beugel gaat zetten.
Marleen_vA schreef:Tymone schreef:Tip gezocht, yori wil tijdens het hangen echt super slecht blijven staan. Doordat hij zo groot is hebben we echt een krukje nodig.
Het krukje is absoluut niet eng, dat je erop gaat staan ook niet, als je tegen hem aan gaat hangen ook niet. Het probleem begint zodra je je voet in de beugel gaat zetten.
Tegen mij werd altijd gezegd; dan maar in de hoek beginnen.. misschien werkt dat?