Ik werd door iemand gewezen op dit topic, die was ervan onder de indruk. Och arme wat een hoopje ellende, maar wat een dankbaar ding en wat een lief koppie Als die straks een beetje opgeknapt is (verschil zie ik nu al duidelijk) heb je d'r een top ponietje voor je meiden aan. Echt super dat je dit beestje zo'n warm nestje geeft
Je snapt werkelijk niet wat mensen bezielen, hoe kun je een pony nou zo laten worden. Dan mis je werkelijk in je bovenkamer.
Hou wel rekening mee, wanneer je pony weer vetjes en spiertjes terug krijgt, te maken kunt krijgen met blokkades in het lichaam, omdat het lichaam zo ver is ingeteerd, zullen de spieren verzuurd zijn en blokkades hebben. Misschien verstandig om voordat je enigzins in training zet, haar los laat werken door een fysiotherapeut.
Heb zelf ook 1 opgeknapt, hij was niet zo erg aan toe als bambi, maar houd niet veel over. En het l#llige aan het verhaal bij mijn pony was zo simpel te verkomen geweest, als men zijn tanden hadden laten doen. Voor 90 euro aan kosten voor tandenbehandeling en probleem was opgelost.
De tijd dat tussen de foto's inzit, is een luttele maand.
roooooss
Geplaatst: 12-09-15 22:06
Wat zorgen jullie onwijs goed voor Bambi! En het nieuwe halster staat er erg mooi
Zo schattig, ik vertelde Emmaline dat de video van haar en Bambi meer dan 1.700 keer!!!! bekeken is op YouTube. Waarop ze reageerde: "Mama, nog even en dan ben ik beroemd." (Smelt smelt)
Emmaline is al beroemd=Blue Lagoon!! Mooie roze halster met zachte onderleg voor Bambi. Hoop op veel foto's en filmpjes in de toekomst-zo leuk om te zien!
anneliesdj
Geplaatst: 12-09-15 23:11
Oww wat een schande, die 50 euro was zelfs nog teveel Maar wat je uiteindelijk hebt is onbetaalbaar! Wat geweldig dat ze zo heerlijk mensgericht is en zo dankbaar. Hopelijk knapt ze goed op, dan kan je dochter er nog fijn een paar jaar mee rondrijden en tutten.
Vraag ik me wel af; op paardenmarkten zijn er tegenwoordig toch dierenartsen aanwezig om te zorgen dat er niet dit soort paarden aangeboden worden?
Leuk om je gister even gesproken te hebben! Met de liefde waarmee jij over je dieren praat komt en zit het helemaal goed met Bambi! En dan heb ik het niet eens over het stralende gezichtje van je dochter echt top!
Heb al jou berichten gelezen TS! Wat fijn voor Bambi dat ze nu bij jou is.. Jullie komen er wel!
Anoniem
Geplaatst: 13-09-15 13:38
Heerlijk om te zien dat het dier toch wel heel lekker in haar "magere" lijf zit. Lekker rollen, goede uitstraling, rustig rondlopen, alert, oortjes naar voren enz, dat komt echt helemaal goed!
Ooh wat heeft Bambi het getroffen bij jou! Ik zag dr al eerder voorbij komen ergens, ik volg mee!
Electra63
Geplaatst: 13-09-15 14:05
Ik lees jouw topic nu pas. Alhoewel ik anti-paardenmarkt ben, snap en waardeer ik het, dat jij Bambi hebt gekocht. Arm dier, maar met een ontzettend lief koppie en zo te zien een fantastisch karakter. Lief dat je ouders helpen . Wat heerlijk ook voor je dochters, die hebben een fantastisch maatje. Ik wens jullie veel geluk!
Wat super dat jullie dit voor het paardje doen! Echt top! En dat word zeker een top team met je dochtertje! Heel gaaf. Als je me een pb stuurt met haar maat voor spullen kan ik kijken of ik nog iets leuks heb liggen