Seventeen schreef:Abercrombie schreef:Een aston martin kan ook zomaar geleend of gehuurd zijn
Kan, mijn broer zijn groot autofans dus hebben het kenteken opgeschreven en daar stond dat 'ie van een particulier was. Maakt mij verder ook niet uit maar mán, we stonden er met zijn allen wel heel verbaasd bij.
Ze woonden in Drenthe en de kijkers kwamen uit België dus moesten ook wel een stuk rijden.
Hoe denk je dat die mensen zich zo'n auto kunnen veroorloven? Die handelen overal op net als op die pony. Ze hebben wat geld, maar halen er ook uit wat er in zit. Oud geld is dat.

Hep jaren merries gehad , geweldig vond ik ze. Merries die doen net wat meer voor je , gaan net over de grens voor je , ruinen die hebben meer het motto '' wat vandaag niet komt komt morgen wel '' en wanneer ik op een ruin rijd heb ik het gevoel dat ik me helemaal niet verbonden voel met het paard, dat ik op een fiets rijd ofzo. Heel raar maarja. En ook een hengst en al hun gedrag, nee daar heb ik helemaal niets mee. Doe mij maar een lekker pittige merrie
Ontzettend werklustig en gaat zelfs in protest als je niet genoeg doet met haar... een echte workaholic.