Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LaraLise schreef:Helaas geen paard in de aanbieding, maar iemand zou me ontzettend gelukkig kunnen maken als ik een keer eventjes mag rond stappen op iemands paard. Sinds mijn studententijd (>5 jaar) niet meer aan toe gekomen op een buitenrit na, en man, wat mis ik het! Omgeving GR, zeer zeker bereid om iets te vergoeden of je op een andere manier tegemoet te komen. Iets met zelfgebakken brownies ofzo.
haha, dat is idd wel gelijk een heel stukje Bommeltje_ schreef:Ook animo voor iemand die is wil kennis maken met verschillende grondwerk methodes? Ik doe namelijk fanatiek aan horse agility, Freestyle ( emiel voest ) en parelliIk weet niet of mensen het leuk vinden om dat eens te proberen? Mijn pony is zeer fijn ook bij andere die het nog niet kennen
Ik zit vlak bij jou trouwens!Desiree_2001 schreef:het lijkt mij wel heel leuk om een lange buitenrit te maken of om weer een keertje echt te springen
zelf heb ik helaas geen eigen paard maar in ruil kan ik wel een fotoshoot en een doos chocolaatjes aanbieden

ik merk alleen wel dat ik echt vastroest op zijn beweging en manier van rijden. Af en toe zit ik even op paard van stalgenootje en merk dat ik het steeds moeilijker vind goed te zitten. Die van mij loopt zo ruim en vlak
Ik zou het leuk vinden af en toe een ander paard te rijden (western of engels maakt me niet uit) voor de ervaring.
Volgens mij loopt er namelijk niet zo'n topic meer, en ik denk dat er heel veel mensen zijn die zoiets toch een leuk idee nog vinden. Het lijkt mij persoonlijk wel gaaf om eens een wat hoger opgeleid paard te rijden, zo ver ben ik zelf helaas nog nooit gekomen

Elin_ schreef:Leuk dat het topic weer leeft! Ik wist niet eens meer dat ik hem gemaakt had![]()
Inmiddels ivm overlijden pony geen ruil meer, maar ivm zoektocht nieuw paard georiënteerd op springen/ cross zou ik het leuk vinden om een bevestigd springpaard te mogen proberen

Ik heb zelf een eenkennige KWPNer die nog niet echt op niveau is, dus ik heb niet erg veel te bieden
Ik zit trouwens in Friesland! Wel op een erg leuke accommodatie waar brave paarden evt gehuurd kunnen worden!