Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuperRoos schreef:sorry, ik snap het nog niet helemaal, die man die ze gepakt hebben, heeft die nou al die paarden de afgelopen tijd bewerkt, of alleen de paarden in die omgeving, dat zou namelijk betekenen dat er nog meer zijn,
verder ben ik heel blij dat ze in ieder geval iemand hebben dan
FlairS"]
[quote="SuperRoos schreef:sorry, ik snap het nog niet helemaal, die man die ze gepakt hebben, heeft die nou al die paarden de afgelopen tijd bewerkt, of alleen de paarden in die omgeving, dat zou namelijk betekenen dat er nog meer zijn,
verder ben ik heel blij dat ze in ieder geval iemand hebben dan
FlairS schreef:Hij heeft de laatste 2 voorvallen bekend.Het hele puzzeltje begin wat ons betreft op zijn plaats te vallen.Het is een goede vriend van een meisje dat 1/2 jaar bij ons op stal heeft gestaan.Hij wist dus van de hoed en de rand(niet moedwillig),maar toch......
Llewella"]
[quote="FlairS schreef:Hij heeft de laatste 2 voorvallen bekend.Het hele puzzeltje begin wat ons betreft op zijn plaats te vallen.Het is een goede vriend van een meisje dat 1/2 jaar bij ons op stal heeft gestaan.Hij wist dus van de hoed en de rand(niet moedwillig),maar toch......