Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... Ik hou wel van rustige kleurjes.. Ook vind ik het leuk om met mijn paard leuk voor de dag te komen
... Veele zulle het fout vinden maar heb dekjes gekocht in een punt model en daar een mooi gouden biesje aan genaaid
... Ook heb ik gouden kitch beugels (portugeese stijl)... Enne frontriem is goud bling bling (meer bling heb ik niet).. En ik wil nog heel graag zo''n schapenbontje wat je over het gehele zadel kunt doen (dus niet alleen het zit gedeelte) ... Apart stijltje maar I love it hahah... Ik heb een haflinger en daar komt dat goud mooi tot zijn recht IKbenEllen schreef:De manege waar ik reed had gevouwen verhuisdekens als dekje. Die waren ook ranzig.
Anthea, ik weet dat ie duur is (prestige geloof ik, of niet?) maar ik vind hem niet mooi. Zie ook niet hoe die meer schoudervrijheid moet geven tov een andere martingaal.

Anthea schreef:IKbenEllen schreef:De manege waar ik reed had gevouwen verhuisdekens als dekje. Die waren ook ranzig.
Anthea, ik weet dat ie duur is (prestige geloof ik, of niet?) maar ik vind hem niet mooi. Zie ook niet hoe die meer schoudervrijheid moet geven tov een andere martingaal.
Kentaur! Hij was duurder dan Prestige.
Hoe/wat weet ik niet, ik vind 'm gewoon mooi en het leer is geweldig

ankehoix schreef:*niet aanvallend bedoeld*
maar wat ik dus niet vind kunnen is dat mensen zomaar dingen om doen omdat het 'gewoon mooi' staat. Ik vind dat er altijd na moet worden gedacht over of het wel degelijk een positieve functie heeft.
Als het het paard (iets) in de weg zou zitten, zou je het dan nog omdoen omdat je het mooi vindt staan?
Anthea schreef:ankehoix schreef:*niet aanvallend bedoeld*
maar wat ik dus niet vind kunnen is dat mensen zomaar dingen om doen omdat het 'gewoon mooi' staat. Ik vind dat er altijd na moet worden gedacht over of het wel degelijk een positieve functie heeft.
Als het het paard (iets) in de weg zou zitten, zou je het dan nog omdoen omdat je het mooi vindt staan?
Nee. Er zit een martingaal aan, die moest ik een hebben. Een mooi borsttuig erbij vind ik geen crime.
Batlow schreef:Dat is vooral ook bij de mexicaanse neusriem. Veel mensen vinden die mooi en schaffen er een aan, zonder te weten dat deze vele malen scherper inwerkt....
Koper schreef:Batlow schreef:Dat is vooral ook bij de mexicaanse neusriem. Veel mensen vinden die mooi en schaffen er een aan, zonder te weten dat deze vele malen scherper inwerkt....
Flauwekul. Of jij moet terwijl je rijdt druk zitten uitoefenen op die neusriem maar dan vraag ik me af hoe je rijdt.
Maar goed, terug on topic: wat ik eigenlijk ook een vreselijk gezicht vind, nog ongeacht de kleur en wel of niet ruitjes en/of van die gekke sokken erover: rijden in joggingbroek
ook schuldig
en een legging
michelle___ schreef:Nies_ schreef:Dat valt allemaal reuze mee, maar eh.. Misschien weer ontopic gaan?
Is maar een optie..
Lekker belangrijk of mensen het voor de mooi kopen.
Als je het zo bekijkt, hoort een zadel ook zonder dekje/bontje oid te passen. Dus waarom kopen we dekjes?Omdat het leuk is!
Anne_26 schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar die Happy Valley fleecetruien met paardenafbeelding achterop.
Nostalgisch, ik had een donkerblauwe
Superlelijk waren die, maar wel manegenostalgie inderdaad.
). Dus je zult mij niet snel in een topje te paard zien. En ook niet in een heel smerige rijbroek of shirt. Maar ook niet in een witte blouse ofzo, er zijn grenzen, haha!