Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Ik vind het super dat er bokkers die kant op gaan, laat daar geen misverstand over bestaan.
Nynke1 schreef:Heb nergens uit het topic kunnen halen, tenminste de berichten van de TS, dat het paard vanavond verdwenen is? Hij is toch een week niet op stal geweest. Als dit echt waar is dan kan dat beest al langer weg zijn.
Koper schreef:dennisje schreef:Als zijn paard eerder weg was geweest was dit wel opgevallen lijkt me met voeren???
Dus neem aan vandaag.
Voeren? TS heeft het paard ergens in training staan en heeft vandaag ontdekt dat het is verdwenen.
Of nou ja dinsdag.
Koper schreef:Nynke1 schreef:Mag ik vragen over welke zuidlaardermarkt jullie het hebben
Ehhhh..... die in Zuidlaren?Het is voorjaarsmarkt
Danielle_1 schreef:Omg! Ik kom in de verste verte niet uit die regio.....
Maar er is een kermis,maar kan niets vinden over paarden?
Hoe gaat zo'n voorjaarsmarkt daar in zijn werk?
LindyH schreef:Koper, ik zou nog wel gaan denk ik. Ik ken die markt niet goed dus ik weet niet hoe de handel er precies verloopt, maar de kans dat hij er om 4 uur nog staat is natuurlijk best aanwezig.
Met die onderhandse handel voor de opening van de markt kun je toch niks. Je kan dan ook de chip niet laten controleren toch?
LindyH schreef:Koper, ik zou nog wel gaan denk ik. Ik ken die markt niet goed dus ik weet niet hoe de handel er precies verloopt, maar de kans dat hij er om 4 uur nog staat is natuurlijk best aanwezig.
Met die onderhandse handel voor de opening van de markt kun je toch niks. Je kan dan ook de chip niet laten controleren toch?
Danielle_1 schreef:Zou het dan niet enigszins meevallen met die 'nachthandel'?