vandaag dus weer xDWe gingen in dameszit, en dat kan ik alleen in stap, en natuurlijk, Zarda denkt dat draven ineens leuk is en begint spontaan een rustig drafje, ik denk: oh dit gaat nog best goed en boem daar lag ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vandaag dus weer xD
; Ik was niet echt bezig met mijn pony want was nogal moe, ik lette niet goed op en toen kwam er opeens een bok, ik viel naar rechts maar mijn rechtervoet bleef in beugel zitten. Omdat ik heeeeeel erg langzaam viel, vangde ik mezelf op met mijn rechterhand. Pony stond stil dus ik hing/stond daar. Om het maar mooi eruit te laten zien strekte ik ben linkerhand (met zweep) en rechtervoet omhoog en riep ik heel hard; TADAAAA

Lowara schreef:Van een pony die gewoon al een minuut stilstond. Verder niets bijzonders of rare dingen. Was geloof ik aan het kletsen tijdens de les toen de instructrice een hindernis aan het opbouwen was.
Weet nog steeds niet HOE ik het voor elkaar heb gekregen,maar lag er ineens naast, en pony had zich niet verroerd

(dus hij naar rechts, ik er af naar links :p