ga toch niet kijken bij die 4 jarige en toch voor een wat ouder doorgereden paard.. na met meerdere gesproken te hebben leek me dat wel het beste in mijn geval
Ben benieuwd naar een klein verslagje als je bent wezen kijken, Seven Zou het erg leuk voor je vinden! Ik vind het voor dat geld zeker een leuke merrie!
Ik laat even weten van hoe en wat moet de nieuwsgierige wel te vriend houden hier
flooooo
Geplaatst: 28-09-12 17:21
@seven: Ook ik ben benieuw, Uphill is de hengst van mijn neef en ik vind het zo'n tof dier, dus anders ga ik er ook even een belletje aan wagen, mocht jij het toch niet wat vinden. @alane: Balen zeg! Dat die Ronaldo nog niet verkocht is.. Ik wacht even Seven af, anders ga ik daar toch nog eens over nadenken. Ze is ster?
Somebody_
Geplaatst: 28-09-12 17:21
Seven schreef:
Ik laat even weten van hoe en wat moet de nieuwsgierige wel te vriend houden hier
Absoluut!
Seven
Geplaatst: 28-09-12 17:22
Oei oei oei heb wel concurrentie Als ik het niets vind zal ik het hier ook eerlijk plaatsen
* komt weer even uit de meeleesmodus* Ik duim mee voor je Seven! Het wordt nu toch wel echt tijd voor wat leuks!
tita
Geplaatst: 28-09-12 17:39
Seven Laren ligt bij het gooi.....kak dorp dus als je daar naar toe gaat.....is aardig stikkie rijden en mag je richting ons komen je bent dan dicht bij
Vond je die ampère niks hier op bokt, is ook niet duur en zeer aansprekend paard
Laatst bijgewerkt door tita op 28-09-12 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
dressuur518
Wij zijn nog steeds niet voorzien van nieuwe pony`s, zusje heeft er vandaag weer 2 bekeken de een was heel mager en moest 1.47 maar dan is ie wel heel heet gewassen, en de ander ging er vandoor toen ze er op zat dus dat vond ze zelf niet zo`n succes.Niet echt de aspecten waar een brave leerpony aan moet voldoen dus, jammer dat pony`s soms zo anders kunnen zijn als op het "plaatje".
Ik heb daarin tegen wel mijn droompony gezien, we hebben geboden alleen de eigenaren hebben het bod (NOG) niet geacepteerd.Het scheelt echt heel weinig, (met hun uiterste) en ze zakken bij de advertentie ook steeds meer in de prijs dus ik heb er nog wel wat vertrouwen in.
Maar goed m`n ouders betalen en we willen er al meer voor geven dan dat de pony waard is en ergens zit de limit. Ook omdat ik over 3 jaar graag een paard wil.Haha! Maar duimen jullie voor me mee dat het nog goed gaat komen??
Yelly
De draffoto van de Uphil vind ik niet zo voordelig, maar wat dat betreft kun je toch beter in het echt gaan kijken. Vind het op de andere foto's een leuk dier hoor
amarial
Geplaatst: 28-09-12 17:53
Seven schreef:
Leuk reden ze er makkelijk op weg??
Ja ging leuk, ze vroeg niet direct alles en trok haar niet in de krul, dat is wat goed is voor haar!