Eirikur schreef:sallandval schreef:Zou voor hemzelf en zijn nabestaanden tragisch zijn, maar pragmatisch als ik ben zie ik daar verder alleen maar voordelen in: TS, om te beginnen, hoeft niet de rest van haar leven in angst om zichzelf en haar kinderen te leven en continue over haar schouder te kijken of ie niet onverwacht ergens uit een donker hoekje opduikt om het klusje even af te maken, en verder scheelt het een hoop geld uit de publieke middelen: pro deo advocaat, proceskosten, detentie, daarna misschien nog TBS, reclassering/reïntegratie in de samenleving en uiteindelijk een bijstandsuitkering, want met zo'n trackrecord zal, behalve misschien het slachthuis, geen werkgever staan te springen om 'm aan te nemen.Maar de laatste keer dat ik geconfronteerd werd met een escalatie op deze schaal eindigde één van de ruzies in de zelfmoord van de man in kwestie...
Zo, dat is pas een reaktie. Uit mijn hart gegrepen. Sorry TS maar ik ben het hier helemaal mee eens. Ik hoop dat hij een touw vindt dat lang genoeg is. Ik ril bij de gedachte dat iemand die hiertoe in staat is ooit weer rond loopt. Het interesseert me ook geen reet wat er aan vooraf gegaan is, deze is vent is heel erg ziek en laf.(en dat had TS ook niet kunnen voorkomen!) Die arme kleine beestjes, ben er ziek van.