De merrie die ik morgen laat keuren:
http://www.youtube.com/watch?v=keLxC2osUzA
Kort filmpje waar ik haar rijd (telefoonkwaliteit, 's avonds gemaakt):
http://www.youtube.com/watch?v=FtUl_U1Gm4I
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Mijn merrie is in 2010 en 2011 gekeurd, op dezelfde datum twee keer door dezelfde dierenarts. Het eerste was volledig klinisch gezond paard, bij de tweede werd er enkel een schieffel gevonden maar ook nog steeds als klinisch gezond paard haar foto's waren ook helemaal goed, terwijl die van een jaar terug zijn. Je wilt niet weten hoeveel blokkades dat paard heeft, dat ik moeilijk kan geloven dat dat zo maar op een jaar gebeurd kan zijn. Maar ik ga hier niemand zwart maken, wie of wat dan ook vervalst heeft, ik zal het nooit weten. Zijn er voor de rest nog goede dierenartsen?
Arabiertje* schreef:Ja, schade die misschien nooit meer opgelost geraakt. Geloof ik niet dat dat van een keer vast te liggen is, of een val. Paard loopt er al jaren mee rond, eigen woorden van mijn DA.
Arabiertje* schreef:Nee ben je fout in Somebody. Als een paard met blokkades stil staat, heeft die daar geen last van. De eerste twee keer dat ik die merrie ben gaan testen, was er ook helemaal niks op aan te merken onder het rijden. Ze ziet er nu ook al 100 keer beter uit, en loopt ook al 100 keer beter nu als in het begin. Haar buigproef vorige maand was veel beter als de buigproef in het begin. Je kan het in m'n neus blijven wrijven hoor Somebody, maar wat win je daar dan bij?
Arabiertje* schreef:Nee ben je fout in Somebody. Als een paard met blokkades stil staat, heeft die daar geen last van. De eerste twee keer dat ik die merrie ben gaan testen, was er ook helemaal niks op aan te merken onder het rijden. Ze ziet er nu ook al 100 keer beter uit, en loopt ook al 100 keer beter nu als in het begin. Haar buigproef vorige maand was veel beter als de buigproef in het begin. Je kan het in m'n neus blijven wrijven hoor Somebody, maar wat win je daar dan bij?
Ik heb niks verkeerd gedaan, heb het paard een kans gegeven. Dus denk niet dat ik daar een slechte persoon in ben geweest. Is mijn eigen keuze geweest, de keuze die ik maak om haar terug te brengen, is ook mijn eigen keuze. Omdat het moet, ik heb het er niet voor over om het risico te lopen om de behandelingen te betalen en dat het dan niet betert. Dat is voor mij een lijn te ver...