ben benieuwd! heb je foto's?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FahyaFemke schreef:ha ja er werd hier geschreven laag budget, maar dat heb je al eerder zo voor elkaar gekregen he
ben benieuwd! heb je foto's?
FahyaFemke schreef:welshjes
ik heb ze het liefst dan wit/schimmel haha. Ooit een keer samen met Fahya 1 gehad in de wei, ZO schattig
hoeist met de dracht van Nice? wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?
Embe schreef:Ik adverteer niet met haar omdat ze niet in de weg staat en ik zelf graag een koper uitzoek. Geen zin in gedoe met allerlei mensen die komen kijken, rijden, handelaren, etc. Het is een mooie merrie met een prima afstamming die netjes dressuur kan lopen maar ben puur op zoek naar een recreatieve ruiter die haar het juiste kan bieden. Niet naar bedoelt maar het is echt een fijn beest dus zoek een fijn plekje voor haar.
mytje1986 schreef:FahyaFemke schreef:welshjes
ik heb ze het liefst dan wit/schimmel haha. Ooit een keer samen met Fahya 1 gehad in de wei, ZO schattig
hoeist met de dracht van Nice? wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?
ja leuk he nee geen schimmels voor mij meer tenminste niet voor die kids kan blijven poetsen haha..nee visjes vind ik zo leuk..en t zijn er 2!!
nice nog anderhalve maand maar ze heeft t nu af en toe moeilijk hoor...
dus in mei is ze uitgerekent..
ikke schreef:Seven schreef:Deze merrie heeft het ook zo wil echt contact maken en is niet opdringerig gewoon een fijn dier.
Maar waarom zet je in hemelsnaam die eerste foto on-line?? Wat een afschuwelijk gedrocht, te meer omdat de tweede en derde foto er wel vrolijk en netjes uitzien!
Met name op die tweede foto snap ik helemaal waarom je op dat dier valt, die kop, geweldig!! Denk erom, dit is een echte meid! Maar daar kon je mee, schreef je eerder dusse, hopelijk gaat de keuring goed en HAVE FUN!!!!
Pizzazz schreef:Lindy: In je advertentie op MP zeg je dat ze interessant is voor de fok, maar je hebt er geen afstamming bijgezet![]()
Afwasborstel: Fijn dat ze verkocht is! Ik zet hier ook niet meer neer met welk paard ik bezig ben, ben ineens bijgelovig gewordenAl heeft dat de laatste keer niet geholpen.
Alja: jammer dat je al je pony's hebt moeten verkopen zeg. Gestopt met een manege o.i.d.?
Blabla: zeker klinisch keuren hoor. Misschien is het zelfs wel verstandig even om je heen te kijken wat er nog meer te koop is? Zodra je de knoop hebt doorgehakt dan.
Zo, volgens mij ben ik weer bij. Wat gaan jullie hard!
Ik word bestookt met allerlei leuke paarden, maar ik wil het even rustig aan doen. De laatste blijft door m'n hoofd spoken en de eigenaresse probeert te achterhalen wat de oorzaak is. Ik houd de deur op een kiertje voor hem dus...