Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myxlea schreef:Sta ik ook al op het lijstje CF? ik zoek alleen nog vervoer naar raalte voor mij is het 95% zeker dat het door kan gaan.
Is er toevallig nog iemand die vervoer heeft naar raalte of daar langs komt? Net achter zwolle..
yeye schreef:Had ik het geld gehad en iets vroeger erbij geweest dan wou ik de donkerste van de groep welFijn dat ze allemaal een leuke thuis krijgen!!
myxlea schreef:Oke ik heb onder voorbehoud vervoer en zal er dus ook onder voorbehoud morgen heen gaan! Nog meer mensen die morgen gaan? Misschien makkelijk namelijk als we er beetje rond dezelfde tijd zijn? Hoeven die mannen niet zo vaak te vangen en hebben we wat hulp met trailerladen? Of is dat geen goed idee?
Straww_ schreef:yeye schreef:Had ik het geld gehad en iets vroeger erbij geweest dan wou ik de donkerste van de groep welFijn dat ze allemaal een leuke thuis krijgen!!
Dat is Eclipse, de toekomstige dekhengst van de eyecatcher en crazy_funk (die hiermee begonnen zijn), dus daar had je zowiezo weinig kans helaasIk vind die lichte zo mooi
Edit: oh, eyecatcher zei t ook al
annebe schreef:Waar hangt het van af dan myxlea?
Wel ontzettend spannend!!!
(grrr .. baalt diep inwendig van binnen, wil ook mee! Om er een op halen ...)
myxlea schreef:annebe schreef:Waar hangt het van af dan myxlea?
Wel ontzettend spannend!!!
(grrr .. baalt diep inwendig van binnen, wil ook mee! Om er een op halen ...)
Of het meisje die ik gevraagd had de auto van haar moeder mee kan krijgen.. anders heb ik dus no vervoer helaas! Je mag wel mee om er een op te halen hoor!