Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:40

Je bent nooit te oud voor Pennyleeftijd, ik hang er nu nog in met mn verzorgpaardjes :')
Was inderdaad Janneke

xingridx

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 22:44

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:39

Ik heb wel eens mijn broertje toen hij jong was op de manege in de stal op de rug van een beginnerspony gezet. Hij had nooit gereden, er was even niemand in de stal en ik dacht is wel eens leuk voor hem. Ik et hem op de rug van die pony, en dat dier begint te bokken niet normaal, hij vloog! Mijn broertjes liefde voor paarden is geloof ik nooit meer goed gekomen. :')

Verder mijn verzorgpony met een tuinslang en water opgejut zodat ze begon te steigeren voor de foto :o

Verder speelde ik altijd met van die neppaarden. We waren een keer op Centreparcs ofzo en toen stond er zo een levensgroot paardenbeeld waar je ook op kon zitten enz. Je ziet ze nu wel eens als ' deken model' . Ik heb toen elke ochtend van die kleine bakjes boter van het ontbijt buffet meegenomen en heb daarmee het paard lekker laten glimmen, door de boter mooi te verdelen glom het paarden beeld zo mooi :')
Laatst bijgewerkt door Eydis op 16-11-11 00:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:50

Hier nog een verschrikkelijke penny :+
Vroeger bij mijn opa en oma stonden er 2 shetlanders in en weiland vlakbij. Ik ging dan met mijn nichtjes(denk dat we een jaar of 9/10 waren) stiekem naar het weiland toe, sprongen we over het hek en gingen we ff een potje rodeo rijden. :') Iedereen die voorbij liep vertelde we vol trots dat het onze pony's waren, oei als de eigenaar ons toen betrapt zou hebben.....
Arme pony's :+

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:57

ElineS toch :o
Jij hebt het lekker bont gemaakt :+

Ik was vroeger nog best wel braaf, heb alleen 1x in de wei van 2 shetjes gestaan en ze wezen borstelen. Drang was toen groot om erop te gaan zitten, maar was te bang omdat ik dacht dat ze me eraf zouden gaan bokken :')

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:03

Wat leuk om allemaal te lezen zeg!
Ik ben pas op mijn 16e begonnen met rijden dus ik denk dat ik toen al beter wist... Of dat moet nog gaan komen haha

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:29

Het ergste wat ik heb gedaan:

Op de manege was ik een keer vroeg voor de les al begonnen met opzadelen en een vriendin die mij ging helpen. Toen zei die vriendin dat ik er wel even op kon gaan zitten, dus zij gaf me een voetje en toen zat ik in de stal erop, zonder hoofdstel, zonder zadel, zonder cap. Daarna gelijk weer eraf omdat ik bang was dat iemand het zou merken, pony stond ondertussen lekker te eten. Maar wat voelde ik me toen badass zeg!!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:23

s1993 schreef:
Het ergste wat ik heb gedaan:

Op de manege was ik een keer vroeg voor de les al begonnen met opzadelen en een vriendin die mij ging helpen. Toen zei die vriendin dat ik er wel even op kon gaan zitten, dus zij gaf me een voetje en toen zat ik in de stal erop, zonder hoofdstel, zonder zadel, zonder cap. Daarna gelijk weer eraf omdat ik bang was dat iemand het zou merken, pony stond ondertussen lekker te eten. Maar wat voelde ik me toen badass zeg!!

Als dit penny is ben ik mijn penny tijd dus nog niet voorbij, dit heb ik maandag nog gedaan.. _O-
Ach.. paardje is wel wat van me gewend :Y)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:29

_Jenny_ schreef:
Wat leuk om allemaal te lezen zeg!
Ik ben pas op mijn 16e begonnen met rijden dus ik denk dat ik toen al beter wist... Of dat moet nog gaan komen haha

Hahah, ja jij moet nog in die fase komen, hou je ons op de hoogte? :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:39

Ik kon eerst niets ergs bedenken maar laatst schoot me iets te binnen :')
Toen ik een jaar of 11 was ging ik weleens met een meisje mee naar haar verzorgshetjes.
Ze stonden bij een oud vrouwtje achter het huis in een weilandje, de eigenaar (dochter van die vrouw) woonde er naast.
Van de eigenaar mochten we er niet op rijden, maar stiekem deden we dit wel :+
We snapte niet waarom het niet mocht, er hing een zadeltje en een hoofdstelletje dus volgens ons kon het wel.
Ik had zelf nog niet zoveel verstand van paarden, ik reed net 2 maandjes volgens mij.
Dus wij gingen gewoon op die pony's zitten, ze deden er alles aan om ons er vanaf te krijgen en reageerde niet op onze hulpen.
Later hoorde ik van iemand dat die pony's net twee waren geworden, dat verklaarde dus ook gelijk waarom we er niet op mochten :+

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:54

Vanochtend nog hebben TS en ik ons lekker penny gedragen:
Afbeelding

Afbeelding

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:39

_O- Briljante verhalen!!!

Ik ging vroeger altijd met m'n shetje op pad. We gingen dan in volle galop over een ruiterpad en ruim voor het einde van dat pad werd er met grote gele borden gewaardschuwd dat het ruiterpad werd onderbroken door een (druk) fietspad en dat je over moest in stap.
Daaaar had ik dus geen zin in :D Dus ik riep veeer van te voren (ik was een jaar of 9/10/11) PAAAAARD OP HOLLLL, PAS OOOOOOP!!!

*Zjoefff* zo over dat fietspad heen, door naar het andere ruiterpad.

:oo Wat heb ik een geluk dat iedereen mij hoorde op dat moment en er geen brommer langskwam :oo

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:47

Zo had ik een verzorg-shetlander. We woonde toen nog niet eens zo lang in Emmen en het was mijn aller eerste verzorg pony. Omdat het zo regende had ik een groot stuk zeil over hem heen gelegd en die vast gemaakt met van die plastic banden (hoezo, dat snijd niet) waar ze bv dozen mee vastmaken of hout aan pallets.

Vriendin en ik gingen samen soms met onze verzorg pony's naar het bos. Alleen moesten we dan wel eerst 5/6 kilometer er naar toe rijden. We maakte dan even een omweg om langs de mac te kunnen voor hamburgers. Wat we al helemaal leuk vinden was bij elkaar tijdens het rijden het hoofdstel losmaken en eraf halen LOL! En snel dat we dat op gegeven moment konden :D En stijgbeugels van zadels trekken.. Gewoon.. midden in het bos :S 10 km van huis. Het is werkelijk een wonder dat er nooit wat is gebeurd.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:52

xHelene schreef:
Vanochtend nog hebben TS en ik ons lekker penny gedragen:
Afbeelding

Afbeelding

Heee, is dit in Bovensmilde? Volgens mij herken ik het bos :o

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 15:54

Dat is daar inderdaad in de buurt :D. Maar het is in Witten, net tegen Bovensmilde aan.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:01

Oh, lachen! Ik zat even in jullie profielen te spieken en zag nog meer bekende plekken :-) Ik woon in Bovensmilde, had mijn paard een tijdje bij Zwaneveld staan maar ze staat nu in Smilde. Lekker buitenrijden daar he? :-)

edit: Ohohoho... zijn je Pennymisdaden dan ook hier in de buurt gepleegd? :wow: <<) kijk nu wordt het interessant...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 16:06

Ow crap :')

Ik stond eerst ook bij Zwaneveld, maar nu gewoon bij een kleine pensionstal van 3, paar honderd meter verderop, nog steeds in Witten dus.

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:20

Hahahahaahhahahhaah busted eline _O-

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:20

Ja bij zo'n grote zwarte en een ponietje? Daar staat sinds kort een vos, is dat die van jou?
Daar fiets ik iedere ochtend gezellig al kleumend langs :-) oeeeh nou ga ik even nalezen hoor }>

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:23

jaaa dat is Meneuse whahahhahaah Eline pas maar op :')

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:29

O hemeltje, hele openbaring hier :') volgens mij weet ik... en volgen mij ken ik... _O-

Ah joh, maak je niet druk, ik zeg niks :D maar ik zou me maar te vriend houden voor de zekerheid... }>

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 16:33

:= :=

Ik ben heel nieuwsgierig nu. Ik reed vroegah bij meneer van Rhee, tegenover waar Jos nu staat, daar bij die witte pony en toen nog Haflinger. Nu staat er een Fries. Daar gebeurde het meeste }>

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:36

Dat vermoedde ik al!! Waar ben je nieuwsgierig naar?? :-P

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 16:52

Maeve schreef:
O hemeltje, hele openbaring hier :') volgens mij weet ik... en volgen mij ken ik... _O-

Ah joh, maak je niet druk, ik zeg niks :D maar ik zou me maar te vriend houden voor de zekerheid... }>

:D

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 16:54

Mag dat hier zo hoppa in het topic?? :D