Oké! Ik was nog niet het van plan om nog nieuwe dekjes te gaan kopen, omdat de vriendin van ons waarmee we ze delen een hele kast vol dekjes heeft, en dan heeft ze er ook nog thuis, maar ik was wel nieuwsgierig wat jullie vonden
Ik weet ook echt niet wat voor kleur dekje ik op moet doen bij me vliegen schimmel ik heb nu een bruin dekje (Kijk op de foto) ik vind die te klein dus moet ook een best groot dekje! ik vind zelf blauw wel mooi (het is een ruin)
je kan je foto ook in paint(of ander foto bewerk programma ) bewerken dan kun je een beetje zien wat voor kleuren mooi bij je paard staan en welke absoluut niet.
was ook echt verliefd op mn rode dekje, met bontje onder het zadel en mn setje was weer compleet
XMandylover
Geplaatst: 24-06-12 17:32
Wie weet een leuke voor deze pony ??
Lynn_FDA
Geplaatst: 24-06-12 17:38
Elke kleur past bij mijn bruine new forest Hoi, ik dacht ik plaats hier ook een berichtje want ik heb dit probleem ook. Ik heb een bruine new forest deze kleur: http://www.google.nl/search?q=bruine+ne ... yu7kD-6IeM: Dit is hem niet! Verder heeft hij een bles en 3 witte voetjes. Welke kleur?
Ik heb een vosbonte ruin, vind een dekje erbij erg moeilijk. Een patroon vind ik erg druk, ik draag meestal een jeans rijbroek of een blauw ruitje. Ik heb sjabrak: bruin, geel, oranje, donkerblauw. Rood staat echt heel lelijk op hem!
zuperzmoker
Geplaatst: 24-06-12 19:06
Mijn VZ-Pony is een appelschimmel wat voor kleuren staan daar mooi bij, hij heeft al een donkerblauw dekje maar wat staat nog meer mooi???