Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Verafjord schreef:Ik zag in het topic ergens dat iemand het had over meneer van Vliet die les gaf op de manege in Barendrecht, is dat dezelfde meneer van Vliet die later les is gaan geven bij Reyerbos? Ik heb namelijk jaren les gehad van meneer van Vliet bij Reyerbos
Siamsmeesje schreef:Verafjord schreef:Ik zag in het topic ergens dat iemand het had over meneer van Vliet die les gaf op de manege in Barendrecht, is dat dezelfde meneer van Vliet die later les is gaan geven bij Reyerbos? Ik heb namelijk jaren les gehad van meneer van Vliet bij Reyerbos
Ja, dat is dezelfde meneer van Vliet
Ik heb mijn eerste lessen ook nog van die man gehad, en ik kan hem in m'n hoofd nog steeds zo uittekenen met z'n pet, dichtgeknoopt tweedjasje, ballonrijbroek en leren laarzen..... Daar heb ik geen foto voor nodig
Moest ook stiekem glimlachen bij je foto van good old Pico, al was mijn favoriet Panda. Heb helaas geen foto's van hem.
listiglistje schreef:met de ponyclub sinterklaas inhalen, daar had ik toch een schurfthekel aanuren wachten langs het kanaal en bevroren voeten
![]()
foto uit de oude doos (1978), ik 4 jaar oud met A pony Heidi, daar heeft iedereen op leren rijden![]()
jamiroquai schreef:esja die poster had ikook! Met een Palomino of Hafje, ik wist het verschik toen niet, en met een strobaal op de voorgrond.
En echt de HELE kamer vol met penny- posters, geen kast of wand meer te zien. Zelfs het ( schuine) plafond was volgeplakt! Een dekbedovertrek mocht ik niet, helaas.....