Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar voor zo'n prijs gaat het vast een fantastisch paard zijn.

Week later stond die advertentie er nog.. 
Lioony schreef:Dat valt tegen hoor Romanoff! Ik weet hoe het paard eruitziet en heb de advertentie gezien, zou geen probleem moeten zijn!
?Romanoff schreef:Lioony schreef:Dat valt tegen hoor Romanoff! Ik weet hoe het paard eruitziet en heb de advertentie gezien, zou geen probleem moeten zijn!
Dus het paard valt tegen of? dat de prijs nog tegenvalt voor dat paard?
@ Twilight : Nou gelijk heb je. Altijd laten keuren.. Tis zo'n KEIharde wereld die peerden!
Romanoff schreef:Er zijn ook genoeg bloedmooie paarden die de helft goedkoper zijn hahaha!
Maar het is natuurlijk maar net wat je budget is.. iedereen heeft daar een andere mening over.. ik zal nooit verder gaan als 5000.. want ik hoef niet zo nodig die eyecather met zn superdepuper papier![]()
Als de looks en karakter maar goed zijn,en hij ook nog erug leuk kan lopen, ben ik al gauw tevreden
Papier zegt mij niet zoveel, alleen dan dat ik vaak merk dat ik op bepaalde afstammingen val. Maar dat is dan weer dat uiterlijk en karakter.