Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:47

haha is idd wel handig hobbyboerin(wat is je echte naam misschien wat makkelijker dit klinkt zo stom)

@tootje, haha ben gewoon zenuwachtig denk ik wil wel bellen maar vind ik niet netjes morgen middag om half 6 ofzo bellen

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:49

@ twilight Ik vind dat je zéér veel geduld hebt, als het bij mij in mijn hoofd zit moet het onmiddellijk. Zou te bang zijn dat ze weg is (en gelukkig want vandaag gingen er nog mensen komen kijken voor Beau, maar ik was lekker eerst). Dus telefoon pakken en bellen voor je er spijt van hebt dat je gewacht hebt.

Ik had het erover met de verkoopster van Beau en in nederland is dat inderdaad nog enorm katholiek dat er mensen zijn die niet werken op een zondag, niet willen gebeld worden op een feestdag.
Hier in Belgie komt dit zelden voor, zelf niet bij de oudjes

Land van Ooit was super, maar ook hier niet meer hoor jammergenoeg.

Twilight1

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren: Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:53

@siddieqje, ja ik weet niet paard staat al zowieso vanaf februari te koop dus stiekem ben ik bang dat die een gebrek heeft vooral omdat er in de advertentie staat hij is gekeurd maar niet dat die goed is gekeurd,
en staat niets bij of ze wel of geen gebrek heeft

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:56

@twilight1 Oei ja das redelijk lang. En is het een belachlijk lage prijs? Normaal zullen ze er wel niet opzetten als die gekeurd is als ze afgekeurd is é. Ik duim. Met bellen zal je het weten.

Ik denk dat iedereen nerveus is in jou plaats wanneer je gaat bellen haha :)

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:59

haha nouja het is nog een redelijke prijs
L - 8.000-8.500,
maar ze heeft haar uiterlijk wel mee zitten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:08

Pfff redelijk? :P Maar voor zo'n prijs gaat het vast een fantastisch paard zijn. :)

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:11

maar als er staat dat hij gekeurd is maar niet goed gekeurd dan is er toch iets mee dan vindt ik het een heleboel geld.

oh ja ik heet margrieta

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:13

ik bedoelde ook redelijk veel :P
maarja morgen bellen jullie maken me nog zenuwachtiger haha

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:18

das niet de beldoeling misschien was er een bemerking die voor jou doelen niets uitmaakt dan maak het niets uit toch.
gewoon bellen en meer info vragen

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:22

Er staat niet bij dat het paard niet goedgekeurd is hoor, er staat alleen dat het paard gekeurd is.

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:24

Amai, ja das eens serieus prijsje. Voor dat geld zou ze toch gewoon in orde mogen zijn.

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:26

oh sorry ik had het niet goed gelezen ik dacht dat er stond dat het paard niet goed gekeurd was.
daarom vond ikhet ook zo veel geld

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:27

haha ja, het stodn er ook beetje rommelig.
Kan net zo goed dat het paard allang verkocht is, maar de advertentie niet verwijderd is oid. Wij hebben ook eens gebeld en toen hadden ze besloten om het paard niet meer te verkopen :+ Week later stond die advertentie er nog..

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:30

Had het overlaatst ook. Paard stond nog maar net online, ik direct mailen en bellen. Dag zelf blaast ze afspraak af, wil paard ook niet meer verkopen.
Geen probleem maar advertentie staat nog altijd online.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:31

Als jij 8000 euries voor dat paard meot neerleggen mag ik hopen dat het om een gezond paard gaat!
EN je bent zelf ook niet bij die keuring geweest, dus je weet maar nooit he.. altijd een herkeuring doen.. al is het paard 1 maand geleden gekeurd.. je weet nooit wat er in die tussentijd gebeurd is.

Gwoon morgen die telefoon pakken en bellen! Ik had waarschijnlijk allang gebeld haha!
Ik denk dat ze sinds feb. al te koop staat omdat niet iedereen het bedrag daarvoor over heeft. incl ikkes! :D

Pff ik heb het al zovaak gehad.. mailen en doen.. en dan zal er er op een dag heen krijg je dag van te voren te horen dat ie al verkocht is.. daar kan je ook ergm oedeloos van worden :')

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:32

@hobbyboerin, als ze een bemerking heeft dan is het voor mij al snel rot, aangezien ik geen paard wil kopen met een beperking (behalve als het iets miniems is en voorderest helemaal goed)

@romanoff dat is waar van dat geld, en keuren doe ik zowieso al is het paard volgends de verkoper de dag ervoor nog gekeurd :P

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:32

Dat valt tegen hoor Romanoff! Ik weet hoe het paard eruitziet en heb de advertentie gezien, zou geen probleem moeten zijn!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:34

Lioony schreef:
Dat valt tegen hoor Romanoff! Ik weet hoe het paard eruitziet en heb de advertentie gezien, zou geen probleem moeten zijn!

Dus het paard valt tegen of? dat de prijs nog tegenvalt voor dat paard :D ?

@ Twilight : Nou gelijk heb je. Altijd laten keuren.. Tis zo'n KEIharde wereld die peerden!

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:35

Romanoff schreef:
Lioony schreef:

Dus het paard valt tegen of? dat de prijs nog tegenvalt voor dat paard :D ?

@ Twilight : Nou gelijk heb je. Altijd laten keuren.. Tis zo'n KEIharde wereld die peerden!

Nee ik bedoel dat jij zei dat het ook kan omdat er niet veel mensen zijn die dat willen uitgeven.
Ik vind persoonlijk de prijs meevallen voor het paard haha!

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:43

het is gewoon een ontzettend mooi paard...

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:44

Yep! Niets aan toe te voegen.. :9

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:45

haha <3

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:48

Er zijn ook genoeg bloedmooie paarden die de helft goedkoper zijn hahaha!
Maar het is natuurlijk maar net wat je budget is.. iedereen heeft daar een andere mening over.. ik zal nooit verder gaan als 5000.. want ik hoef niet zo nodig die eyecather met zn superdepuper papier :D

Als de looks en karakter maar goed zijn,en hij ook nog erug leuk kan lopen, ben ik al gauw tevreden 8-)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:48

Weetje Roelien, wij moeten wel nog een keer gaan meeten met z'n 2 als we allebei iets hebben! :D Desnoods op een wedstrijd oid, weet niet of je het bos/zoiets aan durft (niet meteen natuurlijk ofzo)? Naar SchoorEl ( _O- )? Hhahaha, nee doe maar niet hè? :P

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:49

Romanoff schreef:
Er zijn ook genoeg bloedmooie paarden die de helft goedkoper zijn hahaha!
Maar het is natuurlijk maar net wat je budget is.. iedereen heeft daar een andere mening over.. ik zal nooit verder gaan als 5000.. want ik hoef niet zo nodig die eyecather met zn superdepuper papier :D

Als de looks en karakter maar goed zijn,en hij ook nog erug leuk kan lopen, ben ik al gauw tevreden 8-)

Waarom kom ik ze dan niet tegen.. :+ Papier zegt mij niet zoveel, alleen dan dat ik vaak merk dat ik op bepaalde afstammingen val. Maar dat is dan weer dat uiterlijk en karakter.