Inmiddels zijn de laatste 5 boxen bijgebouwd, we hebben nu in totaal 33 boxen. De douche, vitafloor (http://www.vitafloor.com) en het solarium zijn geïnstalleerd.
De binnenbak is bijna klaar, hier is een nieuwe eb en vloed bodem aangelegd. We zijn nu bezig met de laatste loodjes, de nieuwe bakrand.
Binnenkort gaan we aan de slag met de buitenbak, deze wordt groter en er komt een nieuwe omheining omheen. Ook worden achter de 2e opfokloods paddocks gerealiseerd. Als laatste zal de longeercircel aangelegd worden met een eb en vloed bodem.
Het word allemaal super mooi! Ze zijn echt mega druk bezig om het allemaal klaar te krijgen! Nu ff wat druk enzo, maar straks een waar paradijs zowel voor ruiter als paard!
Ik vind het zo knap van jullie dat jullie een bedrijf zo goed kunnen opzetten. Hartstikke leuk ! Het is ook nog steeds een droom van mij om een eigen bedrijf te beginnen in de paardenwereld. Wie weet over een paar jaar.
michelle___
Geplaatst: 27-06-12 23:01
Horsea_nl schreef:
ja hoor dat kan zeker! hartstikke leuk!
Oh dat ga ik in me achterhoofd houden! Lijkt me super leuk! Moet me paard eerst helemaal revalideren van haar knieblessure!