ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:03

Fasel schreef:
Wie de mens leert kennen, leert de dieren liefhebben. Meid, maak je toch niet zo druk. Als ze je niet geloven, jammer dan. Het gaat erom dat JIJ weet dat het waar is. En als er dan mensen aan jouw verhaal twijfelen dan moet je maar zo denken 'zegt meer over hen dan over jou'.

Als ik jou was zou ik een slotje op dit topic laten plaatsen. En smeek niet zo want dat zijn ze niet waard. Het is al erg genoeg wat je hebt moeten doormaken. Lekker laten gaan en hopen dat zij het niet hoeven mee te maken.

Sterkte!!

Amen

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 18:12

Fasel je heb gelijk.. Verdrietig Maar het is zo moeilijk om al deze reacties aan te horen.. Huilen Ik Weet donders goed dat ik er eigelijk nie in moet gaan Verdrietig

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:34

Weet ik alles van meis. Ach gut Het is ook heel erg moeilijk maar voor sommige mensen is het gewoon heel erg moeilijk om in te schatten hoe helder iemand blijft onder omstandigheden. Jij moest een nachtmerrie doormaken, een die nog jaren bij je zal blijven. Dan ben je niet altijd even helder meer. Als mensen daar niet in mee kunnen gaan dan is dat hun tekortkoming. Niet het jouwe. Zorg eerst maar dat je dat kan verwerken. En weet je, als je erover wilt praten met mensen die je WEL begrijpen. Je mag me altijd PB'en en dat geldt denk ik wel voor meer mensen hier.

Niet meer jezelf verdedigen, gewoon negeren. Sommige mensen zijn het niet waard om je energie in te steken. Daar is je energie te kostbaar voor

Dookie: thanks. Ze kan wel wat steun gebruiken geloof ik. En terecht.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:48

Ik vind het gewoon zwak om iemand te beschuldigen dat hij/zij liegt over dit soort zaken Verward
Je liegt toch niet over welke (erge) dingen er gebeurd zijn met je pony?
En STEL dat die andere dingen niet waar zouden zijn, ze is nog altijd haar pony kwijt en dat is verschrikkelijk.

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:49

Dit is echt heel erg! Huilen ! hier kan ik wle om janken ! Doe aangifte bij de politie en ze kunnen hier echt wel wat aan doen! Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat die vieze vent gepakt word dit is echt te erg voor woorden Stoom uit je oren ! Hele erg veel sterkte

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:04

LadyFilou schreef:

ja sorry hoor maar ik kan moeilijk mijn mening veranderen alleen omdat jullie zeggen dat t wel gebeurt is.
Zou best kunnen, maar t komt gewoon net zo over.

Nogmaals, je mag het van mij best níet geloven. Ik dwing je niet het te geloven; dat moet ieder voor zich uitmaken. Maar dan hoef je er níet zulke grapjes over te gaan maken. Want stel dat het wel waar is, dan snap je toch ook wel hoe dat soort opmerkingen voor Chantal zijn?
Dat je het niet gelooft moet je zelf weten. Het gaat mij om de manier waarop je dat laat merken, en hoe je er eigenlijk een beetje om zit te giechelen, en dat vind ik gewoon ongepast.

En wat Dookie ook al zegt: STEL dat het niet waar is, dan NOG is ze Daisy kwijt, en dan kan ik me heel goed voorstellen dat je achtervolgingswaanzin ofzo zou krijgen, en dan helpen die reacties van jullie ook niet echt, hé?

En verder legt Fasel het ook allemaal heel netjes uit. OK dan!

Ik hoop in elk geval dat er niet meer van dit soort reacties kunnen komen. Ongeloof, goed, dat mag (hoewel ik het zelf wel geloof, maar goed, dat moet je dan nog zelf weten). Maar grápjes erover maken, ik hoop dat dat niet meer gebeurt.

En Ach gut voor Chantal.

Andrew_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:10

Je verhaal is soms niet even duidelijk maar dat kan ik me voorstellen, omdat je in de war bent! Ik vind het ook heel erg banketstaaf dat ze zulke grapjes maken! Dat je het niet geloofd is Oke! Maar waarom zou ze liegen wat schiet ze der mee op?? Doe ff normaal en steun haar in plaats van haar de grond in de boren!

Ik wens je heel veel sterkte Chantal en ik geloof je verhaal wel degelijk! En luister maar niet naar die mensen die denken dat ze grppig zijn!

Groetjes van marjolein

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:03

Ik denk dat ik je ook wel geloof.Ik zou niet snappen waarom je zoiets zou verzinnen.En misschien heeft ze zich vergist een keertje zodat iets niet helemaal klopt maar dat kan wel.
Nouja sterkte Ach gut

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:04

Ik vind wel trouwens dat de mensen mogen zeggen dat ze het niet geloven maar er grapjes over maken kan echt niet.Als het wel waar is,is dat wel heel erg banketstaaf.Ze heeft het al moeilijk genoeg.
Oke ik heb ook mijn twijfels gehad maarja,wie verzint er nou zoiets ergs......Daarom geloof ik je wel.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:06

Zo denk ik er ook over ebbeltje.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:44

Hoi echt super erg Huilen ik geloof je hoezo zou je er over liegen..STERKTe

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:19

Marreke schreef:
Hola, maar wat als het nu echt waar is?
Staan jullie dan wel vooraan in de rij om je excuus aan te bieden?
Ik wel, want ik vond het van het begin al een wazig verhaal en heb daarom niet eerder gereageerd. Nu iedereen opeens z'n twijfels heeft ben ik wel iemand om te zeggen: als het waar is veel sterkte, en anders, het heeft ons wel 13 pagina's zoet gehouden.

dat had ik al eerder aangegeven!!!!!!!!!!!!!!

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:21

ebbeltje schreef:
Je weet inderdaad niet zeker of het niet waar is he.....
Als het wel waar is en ze leest dit,is dat wel heel erg voor haar.
Ook ik heb mijn twijfels gehad,vanaf het begin af al,maar ik dacht,die zijn vast onterecht omdat iedereen het geloofde.Ik vond bijvoorbeeld de foto van de pony onder het zeil niet op de pony lijken die zij zei dat het was.
Maar ik denk toch dat het wel waar is,waarom zou ze het anders zeggen?Wat is daar nou grappig aan.....?

sommige mensen krijgen de aandacht niet, dus..............dan maar negatieve aandacht!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:25

Bloos! Gossiej meid! Wat erg!! IK hoop dat het goed afloopt!! en je kan altijd bij ons terecht!! Succes!!

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:32

DaiSyJaCcO schreef:
anki 1 als jij mij niet gelooft moet je dat helemaal zelf weten ik dwing je helemaal niet dat je me MOET geloven als je me niet gelooft klaar dan.. dan ben ik helemaal met jou uit gepraat..Er zijn al zoveel mensen die K*T opmerkingen tegen mij hebben gemaakt van: ik laat jou niet mijn paard verzorgen dalijk wordt die ook nog afgemaakt... Verdrietig Dus Dit anki1 Kan er ook nog wel allemaal bij Ik Snap jou gewoon niet....

nou nou, ik geef ankie1 wel gelijk,
want zoals jij al vertelde over die vriendin van jou met msn, dat die als geintje schreef dat haar pony ook dood was, nou je kan mij veel wijsmaken hoor, maar als goede vriendinnen doe je elkaar dit niet aan en trouwens dat wens je je ergste vijand nog niet eens
en dan mag je ook al geen paarden meer verzorgen van mensen om je heen, nou ik weet niet hoor,..........maar als dit in mijn vriendenkring was overkomen dan sta ik klaar voor ze en ga ze dan echt niet afzeiken met die k*t opmerkingen, integendeel zelfs..........

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:34

DaiSyJaCcO schreef:
Voor alle duidelijk heid en voor de 2de x Ik bleef op stal slapen in de caravan van Lodewijk en Lodewijk was even naar zijn dochter Dus die was er toen niet.. en daarom ben ik naar de wei gegaan omdat die grapjas belde Dat die Jacco zou pakken
En ik hoop dat jullie inzien dat ik dan niet gaat zitten wachten op Lodewijk Want wat Zouden jullie doen als je gebelt wordt ?? gaan zitten wachten ofzo ... Zo wel dan snap ik jullie echt niet

waarom krijgt dit verhaal nou weer een wending?????
waarom had je dat niet meteen in je verhaal kenbaar gemaakt dan???

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:37

jaggie schreef:
dat die pony is vermoord/mishandeld/verkracht dat wil ik allemaal zeker wel geloven, want helaas hoor je het de laatse tijd veel te vaak op tv of staat het in de krant en dat dit gestopt moet worden dat is zeker.

en ik wil ook best geloven dat je gestalkt word, maar er zijn zoveel vage dingen aan je verhaal dat het moeilijk te volgen en te geloven is, als je snapt wat ik bedoel. ik wil je hier niet mee aanvallen, maar zeg alleen wat ik lees en wat ik daarvan denk, wat mijn mening is dus.

helemaal mee eens

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 22:41

DaiSyJaCcO schreef:
Ik kon het verhaal niet goed vertellen omdat ik zo erg in de war was/ben;(
Ik hoop dat jullie daarvoor begrip hebben..Verdrietig

ik heb daar echt alle begrip voor, maar.............die woorden werden je net in de mond gelegd en nu ga je die woorden gebruiken, hmm, maar oke

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:33

dosator schreef:
maar als dit in mijn vriendenkring was overkomen dan sta ik klaar voor ze en ga ze dan echt niet afzeiken met die k*t opmerkingen, integendeel zelfs..........

Dan moet jij blij zijn dat jij zulke vrienden hebt, vind ik. Maar dat wil niet zeggen dat iederéén dat heeft, en dat mensen die zeggen dat hun vrienden anders reageren direct maar liegen, toch?

Maar goed, zoals ik al zei, van mij hoef je het niet te geloven, en jij doet er in elk geval niet banketstaaf over, dat vind ik al veel waard. OK dan!

Je hebt trouwens wel erg veel posts onder elkaar gezet... misschien kun je dat voortaan beter in één post doen? Lachen

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:37

DaiSyJaCcO schreef:
nou oke maar snappen jullie iemand anders zijn gevoelens wel?? Verdrietig Blijkbaar NIET dus... Verdrietig

nou dus wel degelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
maar dan wel op een eerlijke manier
ik geloof ook best van je pony dat het waar kan zijn, maar het verhaal erom heen, nee dat klopt gewoon niet en hoe meer ik lees, ook qua negatieve antw. naar jou toe, lees ik in eens weer iets en dan denk ik , krijgt het verhaal dan een andere wending als iemand je op jou woorden wat aangeeft wat niet klopt?, en dan ga je andermans woorden gebruiken
ik vind het dus niet raar dat er bokkers zijn die hun twijfels erover hebben,
maar ja dat is mijn mening
heb een paar pagina`s terug gelezen dat het beter zou zijn om jou een bptje te sturen, kan ik ook wel in komen, maar aaan de andere kant heb ik weer zoiets van, waarom?, want als het wel waar is wat al meerdere keren is aangegeven
"geen positieve aandacht...dan maar negatieve aandacht!!!!!"
waarom mag daar dan niet over gediscuseerd worden om mede bokkers daar ook allert op te maken??!!!!
maar ja, dat is mijn mening

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:39

Nimue"]
[quote="dosator schreef:
maar als dit in mijn vriendenkring was overkomen dan sta ik klaar voor ze en ga ze dan echt niet afzeiken met die k*t opmerkingen, integendeel zelfs..........

Dan moet jij blij zijn dat jij zulke vrienden hebt, vind ik. Maar dat wil niet zeggen dat iederéén dat heeft, en dat mensen die zeggen dat hun vrienden anders reageren direct maar liegen, toch?

Maar goed, zoals ik al zei, van mij hoef je het niet te geloven, en jij doet er in elk geval niet banketstaaflig over, dat vind ik al veel waard. OK dan!

Je hebt trouwens wel erg veel posts onder elkaar gezet... misschien kun je dat voortaan beter in één post doen? Lachen
[/quote]

zoals je ziet is dat reactie op reactie,
zodat het overzichtelijk is, waar mijn antwoord op is gebaseerd en hopend op duidelijkheid

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:43

JONGENSS>..> maak er niet zo`n probleem van!
Zei weet toch zelf wel wat wel of niet waar is.
Waarom zou ze over zoiets liegen?

Ik vind het een beetje laf dat jullie dat kind zo de grond in trappen!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 23:44

Dosator blijf je bezig Verdrietig Ik snap best van jou dat je dit niet gelooft.. Het kwam allemaal ook zo raar over op bokt dat weet ik zelf ook maar snap je dan niet wat mijn gevoel is?? zou jij dat moment alles weten wat er dan door je heen gaat Verdrietig en wat er nu door me heen gaat?? Verdrietig
Ik denk het niet Verdrietig

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:54

Ik denk dat niemand weet hoe zoiets voelt, totdat ze het zelf een keer meemaken...zoiets is denk ik ook niet in woorden uit te drukken en daarom komt het voor sommigen ongeloofwaardig over misschien, maar ik geloof je hoor! En wens je heeeel veel sterkte, hoe het ook zit en hoe iedereen er ook over denkt!

Anne333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:56

Hey meis,
wat ik nou niet helemaal duidelijk vind is die nacht dat je in die caravan bleef slapen. Lieten jou ouders je als 15 jarig meisje daar alleen slapen? zonder iemand er bij? Verward Leg ff uit.