BR vind ik zo te zien heeeeel saai, prima dat grij maar er mag wel wat meer kleur er doorheen en niet enkel een fijn stikseltje... misschien stel ik mijn mening bij als ik de hele collectie zie, maar voor nu jammer, jammer en een beetje teleurstellend.
Ja ik ook, hoop dat de vliegendeken ongv zelfde kleur is want paardje krijgt deze zomer een nieuwe van BR (écht suùper vliegendekens!!) Beter dan Horseware. Levensduur Horseware = 0,5 seizoen levensduur BR = 2,5 seizoen én 24h/24h ophebben.
De HH collectie is niet vernieuwend. Lijkt erg veel op voorgaande collecties. De BR collectie vind ik eigenlijk best wel mooi. Zou mij iig wel staan
m8eld
Geplaatst: 15-02-11 16:46
Mooie collectie van Eskadron, de rest vind ik niet zo. De blauwe collectie is mooi, de brilliant lijkt erg op mijn br dekje die ik vorig jaar op Equitana heb gekocht http://94.100.123.164/1127500001-112755 ... _Skag.jpeg Alleen was was de mijne wel de helft goedkoper
Nou ik vind BR ook eigenlijk wel leuk! Ben echt super benieuwd naar alle foto's, van dekjes, dekens ect! Ik vind vooral het vestje op de tweede foto echt stoer!
Kom maar op met de BR setjes hihi. (Al moet ik een eerdere topic schrijver wel gelijk geven dat het niet echt heel zomers is. Hopelijk zit er in de dekjes veel roze).
Farfalla_
Geplaatst: 15-02-11 18:55
[quote="merel_gomez''] weet iemand waar je de cotton al kan bestellen?[/quote]
Maar volgens mij nog niet alles... het donkerpaarse cotton dekje kan ik nog nergens vinden. En beetje een nadeel dat er vanuit Duitsland wordt verzonden, en er dus hoge verzendkosten bij zitten. Nederland moet opschieten met die zomercollecties!
shetlandfan
Geplaatst: 17-02-11 17:01
De BR collectie staat online!
Vanmiddag bij de Divoza ook aantal dingen uit de nieuwe collectie gespot van BR, Anky en Harry's Horse. En het halster van BR 4-ever horses gekocht, was zelfs geheel onverwacht met 15% korting