Binnenkort: DIVOZA in Staphorst!! :D:D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:27

Maar Staphorst heeft verbazend veel winkels voor zo'n klein dorp, het is daar ook best toeristisch maarja, je gaat niet op vakantie naar waar ze de grootste ruitersportzaak hebben denk ik.
Zal wel goed bereikbaar zijn, pal onderaan de afrit van de A28.

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:22

Zo, ik ben vanmorgen nog even een keer geweest. Het was direct na opening al druk maar ik hoefde in ieder geval geen 3 uren meer in de rij te staan voor de kassa :+ . Ik heb nog zo'n pikeur broek gehaald want ze zitten toch wel erg lekker!

Blacksmurf schreef:
misschien dat ik zaterdag maar eens even moet gaan kijken.
Iemand een idee tot hoe lang die actie van de pikeur rijbroeken loopt?

De actie loopt t/m 4 december. Maar er was vanmorgen minder keuze dan zaterdag... Er hingen veel lelijke kleuren tussen terwijl er zaterdag erg mooie kleuren tussen zaten.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:51

Ik ga dan maar gewoon even kijken, scheelt dan ook weer in de Portemonnee als de rijbroeken op zijn hahaha

_Tessaa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 21:26

anneliesdj schreef:
Maar Staphorst heeft verbazend veel winkels voor zo'n klein dorp, het is daar ook best toeristisch maarja, je gaat niet op vakantie naar waar ze de grootste ruitersportzaak hebben denk ik.
Zal wel goed bereikbaar zijn, pal onderaan de afrit van de A28.

jaja, haha, best wel heel veel winkels :D

Bojangles

Re: Binnenkort: DIVOZA in Staphorst!! :D:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 21:30

Ben d'r ook nog geweest bij de opening, was echt superdruk inderdaad!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 09:10

Ik ben gister even heen geweest, vond hem erg mooi en ruim, de basis dingen die je even snel nodig hebt zijn er altijd wel, dus dat is helemaal super :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:01

Tot wanneer gelden de 20 % kortingsbonnen ? Bij mij staat 11 december , maar bij mijn vriendin staat 4 december :=

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:54

je hebt er meerdere yvank, althans ik heb meerdere kortingsbonnen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:26

Waar komen die kortingsbonnen tot 11 december vandaan? Ik ben klantenkaarthouder, maar heb enkel die bonnen tot 4 december gehad.

Horsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:39

is de korting bij de ej in zwolle t/m zaterdag 11 dec of tot ?
alvast bedankt! :D

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:40

zal het erg druk zijn? :o

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:38

MissJ schreef:
Waar komen die kortingsbonnen tot 11 december vandaan? Ik ben klantenkaarthouder, maar heb enkel die bonnen tot 4 december gehad.

Tijdens de openingsweek kreeg iedere kopende klant een kortingsbon van 20% voor een latere periode. Ik weet niet of die dat zijn?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:31

TheHorseInn schreef:
zal het erg druk zijn? :o

Nee. Ben van de week op zaterdag geweest, en je hoefde bij de kassa amper in de rij te staan.

Erg mooie winkel! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:04

HelgaV schreef:
MissJ schreef:

Tijdens de openingsweek kreeg iedere kopende klant een kortingsbon van 20% voor een latere periode. Ik weet niet of die dat zijn?

Nee :n die gelden tot 31-12-2010

gewoon de bonnetjes die je thuisgestuurd kreeg

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:24

Hier in Enschede zit al een tijdje een Divoza. Ik vond het eerst een hele leuke en fijne winkel, maar nu niet meer zo. Heel vaak hebben ze niet de dingen die ik hebben wil. (rijschoentjes in de juiste maat, cap in de goede maat). Verder vind ik het assortiment maar zo-zo. Weinig keus in hoofdstellen, gewoon al heel lang de zelfde dekjes. Ik heb nog geen dure aankopen gedaan zoals bijv een deken. We kopen er wel rijbroeken, hebben ze wel veel keus in, maar voornamelijk de dure. Voor de gewone dingen is het een makkeljke winkel.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:24

Ik ben vandaag naar de Divoza in Staphorst geweest.
Chaps van 70 euro, en kregen we een 20% kortingsbon na het afrekenen voor de volgende keer......
Geldig tot 6 januari, nou ik kom uit Emmeloord dus voor 6 januari kom ik daar zeker niet meer.
Had beter eerst een zak paardensnoepjes kunnen halen, en daarna die chaps. Helaas wilde die mevrouw ons niet die korting alsnog geven, erg jammer. Die kortingsdingen lagen ook gewoon bij de kassa, stom dat ik ze niet had gezien, had me meer dan een tientje gescheeld. :) Daar baalde ik wel van.

Verder, nette winkel en we werden goed geholpen!
Laatst bijgewerkt door Spritz op 21-12-10 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:30

Dat had ik nou ook! Zag pas thuis dat ze die kortingsbon in de tas had gedaan en het is een halfuur rijden dus je gaat ook niet zomaar terug.. Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon meteen op een artikel naar keuze 20% korting doen. :\ Dat had me mooi wat bespaard op m'n hoofdstel van 70 euro en mijn zusje op haar rijschoenen van 60 euro.

Eigenlijk gewoon teruggaan, zeggen dat je het artikel wilt ruilen/terugbrengen en dan vervolgens precies hetzelfde artikel pakken en afrekenen mèt de kortingsbon. Als zij kinderachtig willen doen, kan ik het ook.. :o

En ze hadden ook een klantenkaart voor me aangemaakt, maar vergeten 4% korting te doen. Pff.. ben er nou al zat van eigenlijk.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:40

Phoe, niet de enige dus :') nou wij zagen het al meteen, nog gevraagd van goh, dus als we eerst een borstel kochten en een minuut later apart de chaps, kregen we 20% korting?
Doodleuk ''Ja'' zei ze, nouja jammer dan dachten we.. maar balen doe je wel haha.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:13

Echt ontzettend flauw :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:19

[quote="Martine_R"]Dat had ik nou ook! Zag pas thuis dat ze die kortingsbon in de tas had gedaan en het is een halfuur rijden dus je gaat ook niet zomaar terug.. Wat ontzettend stom dat ze niet gewoon meteen op een artikel naar keuze 20% korting doen. :\ Dat had me mooi wat bespaard op m'n hoofdstel van 70 euro en mijn zusje op haar rijschoenen van 60 euro.

Eigenlijk gewoon teruggaan, zeggen dat je het artikel wilt ruilen/terugbrengen en dan vervolgens precies hetzelfde artikel pakken en afrekenen mèt de kortingsbon. Als zij kinderachtig willen doen, kan ik het ook.. :o

En ze hadden ook een klantenkaart voor me aangemaakt, maar vergeten 4% korting te doen. Pff.. ben er nou al zat van eigenlijk.[/quote]

Die 4% voordeel krijg je nooit. Je spaart dat op. Elke 5euro 1 punt, die punt is de volgende aankoop 18 cent waard... Dat is je 4% voordeel. Staat beetje banketstaaf op de kaart dat ben ik met je eens. Maar voor de volgende keer kun je dus al wel korting krijgen. ;)

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:29

MonicaG schreef:
Phoe, niet de enige dus :') nou wij zagen het al meteen, nog gevraagd van goh, dus als we eerst een borstel kochten en een minuut later apart de chaps, kregen we 20% korting?
Doodleuk ''Ja'' zei ze, nouja jammer dan dachten we.. maar balen doe je wel haha.

Heel flauw indd...zou het iig onthouden. Wij willen er ook nog heen maar is er nog niet van gekomen

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:44

Ik kreeg net een bon van 25 %korting binnen

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:07

Ik ook 2, iemand die ze graag wil hebben? Ik kom niet meer bij de Divoza

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:55

ik hoef 'm ook niet ..... heb wel een klantenkaart, ben er geweest net na de opening en ik krijg er geen een.
wat een stomme zaak. k

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:53

iedereen kan zich denk ik nog wel de openingsactie folder herrinneren. daar achterop stond dat je ook kans maakte op 3 grote prijzen. nu werden wij net gebeld dat we 1 van die prijzen hebben gewonnen. nu vroeg ik mij af of er al meer bokkers gebeld zijn