Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb nog zo'n pikeur broek gehaald want ze zitten toch wel erg lekker! Blacksmurf schreef:misschien dat ik zaterdag maar eens even moet gaan kijken.
Iemand een idee tot hoe lang die actie van de pikeur rijbroeken loopt?
anneliesdj schreef:Maar Staphorst heeft verbazend veel winkels voor zo'n klein dorp, het is daar ook best toeristisch maarja, je gaat niet op vakantie naar waar ze de grootste ruitersportzaak hebben denk ik.
Zal wel goed bereikbaar zijn, pal onderaan de afrit van de A28.
HelgaV schreef:MissJ schreef:Waar komen die kortingsbonnen tot 11 december vandaan? Ik ben klantenkaarthouder, maar heb enkel die bonnen tot 4 december gehad.
Tijdens de openingsweek kreeg iedere kopende klant een kortingsbon van 20% voor een latere periode. Ik weet niet of die dat zijn?
die gelden tot 31-12-2010
Daar baalde ik wel van.
Dat had me mooi wat bespaard op m'n hoofdstel van 70 euro en mijn zusje op haar rijschoenen van 60 euro.
nou wij zagen het al meteen, nog gevraagd van goh, dus als we eerst een borstel kochten en een minuut later apart de chaps, kregen we 20% korting?
Dat had me mooi wat bespaard op m'n hoofdstel van 70 euro en mijn zusje op haar rijschoenen van 60 euro.
MonicaG schreef:Phoe, niet de enige dusnou wij zagen het al meteen, nog gevraagd van goh, dus als we eerst een borstel kochten en een minuut later apart de chaps, kregen we 20% korting?
Doodleuk ''Ja'' zei ze, nouja jammer dan dachten we.. maar balen doe je wel haha.