Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alou schreef:Iemand die goede termo laarzen weet?? Vorrig jaar die van hh maar die waren niet super ofzo!!
LizMD schreef:[***] schreef:Ja de gewone merk spullen zijn altijd de zelfde kwaliteit. ze hebben alleen nooit echt scherpe aan biedingen, en anders is het eigenlijk geen aanbieding want de aanbiedeingen gelden soms wel een half jaardaarnaast vind ik de mensen niet aardig
en de winkel ook niet mooi
Hè, dan ben jij zeker nog niet bij ze geweest met die uitverkoopweken. Dan hebben ze toch echt goede aanbiedingen hoor en dan helemaal de wat duurdere merken!
Essie73 schreef:Alou schreef:Iemand die goede termo laarzen weet?? Vorrig jaar die van hh maar die waren niet super ofzo!!
ben ook weer opzoek, die karen en ik vorig jaar hadden waren in No time stuk, dus die zijn niet aan te raden. Kon er wel mee rijden en ze hadden ook reflectie, maar de rits begeeft het gewoon snel.
Trennie schreef:Ik heb een site ontdekt waar ze de nieuwe HH collectie al standaard met korting verkopen.
http://www.libellaruitersport.nl
Ik heb 5 items besteld uit de nieuwe 2010 wintercollectie. ( jas, rijbroek, vest, basebalcap en een setje: peesbeschermers, strijklappen en dekje)
Daarnaast nog de nieuwste HH deLuxe thermoboots.
Een mooiere en betere versie dan de standaard goedkope thermoboots.
Totaalbedrag zou uitgekomen zijn op €318.65
Bij hen betaal ik, door de korting die ze dus al standaard geven, nu €256.83
Dat is een verschil van €61.82 !!!
De thermoboots verkopen zij daar voor €35,- terwijl ze normaal €64.95 zijn.
Ze zijn geloof ik ook pas net een paar dagen leverbaar.
Het setje geven zij een setprijskorting van €12.98 op.
En ik krijg door de hoogte van de bestelling (boven €100,- ) er en gratis halster bij, haha.
De site is zeker de moeite waard om te bekijken / bestellen.
Ik ga de HH couture 2010 daar iig ook halen...
Trennie schreef:RGBrink schreef:Ze hebben van HH nu ook een betere versie, iets duurder maar wel kwalitatief veeeel beter..
Je bedoeld de HH Thermo DeLuxe?
Heb jij ze al?
Zo ja: hoe bevallen ze je?