Paard 'redden' van de slacht, welke prijs? [Update p.13]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hesterve

Re: Paard 'redden' van de slacht, welke prijs? [Update p.13]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:57

Kom weer even in het topic kijken..Leuk dat je nog steeds een update schrijft! Veel succes met dit leuke paard! Zou het misschien helpen om een rubbermat in de stal te leggen voor zn knieën?

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 14:57

Een rubbermat op stal zou inderdaad nog geen slecht idee zijn, hij staat nu gelukkig gewoon 24/7 op de wei, maar tegen de winter moeten we daar eens naar kijken. Op stal hadden we expres al extra dikke lagen vlas in z'n stal gedaan maar dat schuift weg met opstaan.

Ik heb net een foto gemaakt met m'n mobiel, alvast wat, maar er komt nog iets beters, zodra ik iemand heb om hem vast te houden want hij vind het allemaal zo gezellig dat hij het liefst met z'n neus in de camera zit! :P

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

je ziet hier wel dat hij eindelijk wat meer 'paard' word, eindelijk word ie wat voller

stephen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:22

heb je al iemand gevonden om hem vast te houden :))

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 23:29

Wat een prachtig paard!!
Geweldig dat hij zo opgeknapt is :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:10

ziet er supper uit hoor veel plezier met hem

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 21:08

stephen schreef:
heb je al iemand gevonden om hem vast te houden :))

Dat niet, maar op de nieuwe wei was het gras uiteindelijk toch leuker dan ik.. Dus bij deze;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik update niet zo heel vaak, omdat de vooruitgang ook maar heel langzaam gaat. Soms zie ik het zelf al niet meer, maar mijn schoonzusje had hem al 2 maanden niet gezien, en die vond hem echt veel dikker geworden, gelukkig! Hij is ook al veel minder stijf, en zijn hoeven trekken ook al goed bij. Al met al alleen goed nieuws, hij is vlak na mijn laatste post 3 geworden, maar het lijkt me wel duidelijk (zie z'n billen foto) dat we hem nog lekker even laten staan. Die kleine pony op de 3de foto is onze welsh A merrie van net een jaar, de kleinste van de kudde, dizzerd, een van de grootste van de kudde, is haar beste vriendje, erg lief <3

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:32

Wat een ontzettende veranderingen zeg. Je ziet het zelf mss niet, maar er is toch degelijk verschil.

Heeft je buurman je nog aangesproken of kijkt hij je nu met de nek niet meer aan, omdat hij toch wel mooi blijkt te worden.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 11:36

Dankjewel, leuk om te horen dat anderen het wel zien!

De buurman heb ik niet meer gesproken (eerst kwam hij wekelijks langs). Hij fietst wel regelmatig langs een dan staat hij bij de wei te kijken, dus ik denk dat hij wel jaloers ofzo is.

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 12:15

hij is nog maar drie dus dat komt allemaal wel goed!moet je m eens zien als hij vijf is! super