Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiSSy schreef:kijk eens in het M/Z springen... dan zie je toch heel veel meer mannen dan vrouwen
Tovie schreef:Ik ken heel veel jongens/mannen die paard rijden.
En bij mij op de manege rijden ook bijna in elke les jongens/mannen mee.
Of hebben er een paard/pony staan.
Eigelijk best wel raar als ze zou denken dat het een meiden sport is.
Want veel springruiters zijn mannen/jongens.
Ook veel polo rijders, menners, crossers, bij de draverij, bij de rennen en op politie paarden rijden vaak mannen/jongens.
En nog meer paarden sporten.
Ook wel meisjes/vrouwen hoor.![]()
Kijk ook maar naar wat arme landen daar zijn het ook vaak de mannen/jongens die bezig zijn met de paarden.
En vroeger in de middeleeuwen (en andere tijden)waren het ook voornamelijk mannen/jongens die de paarden deden.

amber2202 schreef:Mijn vriend vind het voor een keer wel leuk.. maar mag er absoluut nooit over praten dat hij dr eens op gezeten heeft!!
waarvoor die schaamte?
ik vind het een heerlijk gezicht om hem op mijn pony rond te zien kwakkelen
)

thysvisscher schreef:ik snap nooit waarom niet meer jongens niet naar de manege gaan, want daar vind je de meisjes!!
thysvisscher schreef:dus da's beter dan met 10 andere jongens onder de douche na de voetbaltraining, dat is pas een homo-ding.
Vera_Horses schreef:Jongens vinden het denk ik vaak ''te stoer'' om van een dier [dus een paard] te houden en dat ook toe te geven enzo.
psycholove schreef:mijn vriend die denkt dat dat alleen voor homo's is :S
kiki1976 schreef:Waren homo's volgens hem....
jessetjuhhh schreef:Ik ben pok een jongen:D
soms als ik met mn kleren ofso of se fotos op mn hyves kijken enz doen se beetje dom enz maa datr maakt mij niks uit ik kan nou eenmaal niet sonder paardrijden en mijn pony andorra![]()
dus dan gwn denken SO WHAT
haha nou ik kan iig nie zonder, en idd op tv zie je de meeste jongens, met springen dan en ik hoorde ook wel van sommige meisjes die stoppen tijdens de puberteit meer en bij jongens die beginnen rond hu n17e ofso dus vandaar dat je later meer jongens siet,, MAAR ik bedoel niet dat dit bij ieder meisje of jongen het geval is he!
haha