Ik hoop net als de rest mee voor je, dat je het paard gaat krijgen voor die centen. Maar als ze niet wil, zou ik toch maar mijn handen er vanaf halen. Je kunt niet elk paard redden op deze aardkloot. Maar ik volg dit mee.
Ik hoop dat de eigenaresse slim is en voor haar paard kiest, en dus het paard aan jou overdraagt.. Ik wens je veel succes morgenavond. Ik hoop, voor het paard, dat het jou lukt!
Wiwabalia
Geplaatst: 26-01-10 22:02
Sterkte! Ik hoop voot jou dat je het paardje uit deze ellende kan halen!
Jeetje, heb ik het hele topic gelezen, hopende op een goede afloop, blijft het alsnog spannend!
Ik hoop zo dat je na al je moeite het paardje kan kopen... Ik snap niet dat mensen zo egoistisch kunnen zijn! Wat is voor haar de meerwaarde om het paard te houden als ze er niet voor betaald en hem ook niet komt verzorgen?! En ik vind dat je nog veel geld voor het paard hebt geboden, die 1000,- had ze met beide handen aan moeten pakken!
Heel veel succes in iedergeval en ga voor je duimen!
(kun je niet contact opnemen met haar vader, die zei hier ook niets vanaf te weten, misschien kan hij tot haar doordringen?)
Waves
Geplaatst: 26-01-10 22:41
Als ze 1000,- accepteert kan je dan niet de staleigenaar of een vertegenwoordiger van hem (stalhulp?) meenemen naar haar toe. Ik kan me voorstellen dat ze absoluut niet meer naar de stal wil om daar de rekening te voldoen. Misschien is dat wel de drempel die haar tegenhoudt.
franka75
Geplaatst: 26-01-10 23:59
maak ff foto's voor het geval hij inderdaad dat paardje ineens gaat voeren en opstrooien film is nog beter, wat een walgelijk verhaal ik heb pasgeleden een keer de politie gebeld over een paard bij het circus met een heel dik been. Dat kan ook nog, dan gaan ze kijken met de gemeente zei die agent.
ben heel benieuwd.. En de DB doet niets??? alleen de staleigenaar manen tot voeren?? wel jammer. zo leert die man ook niet dat dit niet een manier van werken is
Nee, maar dat is het probleem hier in nederland. De dierenbescherming doet alleen iets al het dier ondraaglijk lijdt, en dat is hier niet zo. Het staat droog, en krijgt (af en toe) te eten.