Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:15

Heel fijn dat ik de waarschuwingen lees. Op 17 december ontving ik de Horsimo met een Ingebrekestelling formulier met datum 8 dec. Ik moet de 19.95 binnen 5 dagen betalen anders sturen ze het naar een incassoburo. Hoezo gratis blad!!!
Ik ga het blad meteen schriftelijk opzeggen.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:17

serieus tis echt te triest voor woorden, wat een belachelijk gedoe zeg bah!!!

kleinvosje

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:14

leniek, ik had hetzelfde een maand of twee, drie geleden. Gewoon veel te laat verzonden of zo, gewoon negeren...

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:28

oww wat ben ik toch blij dat ik niet de enigste ben met dit rot probleem,
mail adres via de site werk niet bij mij,
telefoon nummer kon ik nergnes vinden en heb contact opgenomen met publi force,
daar kreeg ik een 010 telefoon nummer van ik bellen maar heel fijn het door u gekozen nummer is niet in gebruik!!
nogmaals publi force gebeld en gezegt dat het nummer niet klopte,
maar volgens hun lag het aan mij!
ik moest maar mailen dus ik verteld dat dat niet werkt maar dat was onzin volgens hun,
en anders kon ik een broef sturen lees wel aangetekend!!!
toen kwam bij mij de vraag waarom aangetekend!
waarop mevrouw zei tja anders word het een wellis nietes spel of de brief ontvangen is!!!
ik heb haar ook gezegt dat ik dit echt belachelijk vind!
maar ik zou ik niet zijn als ik het laatste gesprek niet opgenomen had omdat mijn gevoel al zei dat er iets niet klopte!
mijn brief ga ik dus ook niet aangetkend versturen als ze hem zogenaamd niet ontvangen heb ik mooi me geluids opnamen nog!!!!
suc6 allemaal en niet aan beginnen

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 22:47

hmulder01: hoe staat het er nu mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 09:20

Van de week lag t decembernummer in de bus! :P Toeval dat ie nu wel op tijd is? Overigens ligt ie nog ongeopend, artikelen dagen me nou niet echt uit tot lezen...

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 09:32

Hier iemand die ook echt DOODMOE wordt van dit ...blad..
En dan vooral de mensen die zich erachter bevinden..
Ik heb nu 2 brieven en 4 emails gestuurd om mijn abonnement op te zeggen en je hoort gewoon helemaal niks van die lui terug..
Ga nu mijn machtiging intrekken en ze kunnen hun blad in hun reet stoppen!!!!
Ben er ZO klaar mee..
Daarnaast snap ik er niks van want in het eerste jaar betaalde ik E 19,95 en na zag ik dat er ineens E 23,95 van mijn rekening was afgeschreven..
Bah wat een ellende zeg voor zo'n paardenblad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 09:35

Ik ga trouwens ook mijn rekening in de gaten houden, zou me ook niet verbazen als ze met een ander nr weer zouden afschrijven. Weet niet óf dat gebeurt, zég niet dát t gebeurt, maar t zou me niet verbazen. ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 09:53

Ik ga ook alles goed in de gaten houden zo aan het eind van het jaar. Het Novembernummer heb ik niet gekregen. Ook nog geen bedrag afgeschreven of geen factuur gehad. Maar die betaal ik niet meer. Die werd ieder jaar hoger, laatste factuur was ook circa €30. Heb toen mijn abo opgezegd met de reden dat ik het schandalig vond dat er reclame gemaakt wordt voor een bepaald bedrag en dat ik als vaste abonnee ieder jaar meer mag opdoeken. Die mail is toen wel geaccepteerd, maar of het ook gaat werken, geen idee.
Ik hou mijn ogen goed open in ieder geval.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 17:44

Zo, ik meld me hier ook maar even.

Tijd geleden mijn abonnement aangetekend opgezegd, zoals aangegeven stond in het blad, en daarin gevraagd om een bevestiging via de mail. Geregeld zou je zeggen.
Vervolgens krijg ik bij het decembernummer een brief erbij waarin staat dat mijn lidmaatschap nog niet betaald is, ondanks eerdere herinneringen (die ik nooit gehad heb) en dat ik 5 dagen de tijd heb om dat te doen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Abonnement staat op naam van mijn vader, dus die wel 15 keer geprobeerd om te bellen. Of er werd niet opgenomen of ze waren in gesprek.
Vervolgens maar een mail gestuurd, situatie uitgelegd en 'vriendelijk' gevraagd of ze nu eindelijk wel eens de moeite willen nemen om te reageren. Ben dus benieuwd! Verwacht er helemaal niks van eigenlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 18:32

__Nienke schreef:
Zo, ik meld me hier ook maar even.

Tijd geleden mijn abonnement aangetekend opgezegd, zoals aangegeven stond in het blad, en daarin gevraagd om een bevestiging via de mail. Geregeld zou je zeggen.
Vervolgens krijg ik bij het decembernummer een brief erbij waarin staat dat mijn lidmaatschap nog niet betaald is, ondanks eerdere herinneringen (die ik nooit gehad heb) en dat ik 5 dagen de tijd heb om dat te doen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Abonnement staat op naam van mijn vader, dus die wel 15 keer geprobeerd om te bellen. Of er werd niet opgenomen of ze waren in gesprek.
Vervolgens maar een mail gestuurd, situatie uitgelegd en 'vriendelijk' gevraagd of ze nu eindelijk wel eens de moeite willen nemen om te reageren. Ben dus benieuwd! Verwacht er helemaal niks van eigenlijk!

Hier precies hetzelfde verhaal!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:42

Angela schreef:
Tamara21 schreef:

Ja voor jou wel ja.. ;)
Ik las hier net ergens dat je maar 19,95 euro per jaar betaald maar ik betaal 23,75 euro per jaar.. :?

18 maanden terug betaalde ik dus 14,95... Blijkbaar weten ze zelf niet eens wat hun gratis blad kost..

Toen ze in 2006 begonnen kostte het inderdaad € 14,95
Dat was ook het tarief voor 2007.
En in 2008 ging het omhoog naar € 19,95.
In de laatste Horsimo die ik hier van December heb staat nog steeds het tarief van € 19,95.
Bij mij hebben ze dit bedrag ook in oktober afgeschreven...precies op tijd, want ik ben al vanaf het allereerste nummer , november 2006 lid.

Nooit echt problemen gehad, totdat ik in 6 November merkte dat ik na augustus helemaal niks meer gekregen had.
Mailtje naar info@horsimo gestuurd....kreeg Delivery Failure Notice }:0 .
Maitje naar ledenservice@horsimo gestuurd, 10 dagen later nog steeds geen reactie...maar ook nog geen Horsimo van November.

Proberen te bellen, maar op dat € 0,80 nummer kreeg ik geen gehoor (heb ook niet echt lang gewacht want dat kost €€ :+ .
Dus het nummer van Publiforce gebeld en zei gaven me het rechtstreekse nummer van de Horsimo.
Daar ben ik vriendelijk door een dame geholpen die me de ontbrekende nummers van september en oktober zou opsturen. Maar aangezien het al halverwege november was, dus ook gevraagd wanneer die dan uitkwam. Die was dus wat later die maand, maar was toevallig al gedeeltelijk in NL verspreid.
Ze zou hem me in ieder geval voor de zekerheid erbij duwen, zou ik hem dan dubbel in de bus krijgen dan hoefde ik de dubbele niet terug te sturen (uiteraard geen dubbele gekregen).
December zou gewoon weer op tijd komen en....dat was dus ook zo, want ik heb hem een dikke week geleden binnen gekregen.

Nog wat gezegd over mijn mail, dat ik daar geen reactie op kreeg en dat een van de 2 mailadressen niet werkte. Hierop was haar antwoord dat ze wel 15.000 mailtjes te beantwoorden hadden en dat ging nog wel even duren voordat ze iedereen geholpen hadden. (Als ik nu jullie berichtjes allemaal lees, dan snap ik ook waar die 15.000 mailtjes vandaan komen }> ).

Ben daarna nog doorverbonden met een andere dame die voor de zekerheid mijn adresgegevens nog even met me doornam (ben helemaal niet verhuist, maar goed...).

Dus eigenlijk....ben ik heel netjes geholpen. Alles loopt weer gewoon....zolang ik dus maar niet opzeg he! }>

Maar als ik naar de links kijk die verschillende mensen geplaatst hebben en dan lees over Publiforce die zijn opdrachtgevers niet of slecht betaald, dan kan ik me eigenlijk wel een voorstelling maken van het feit WAAROM september, oktober en november te laat zijn uitgekomen: waarschijnlijk heeft de drukker gezegd: Eerst betalen en dan pas druk ik die bladen voor je. Nu hebben ze dus in Oktober bij veel mensen het geld geincasseerd en kunnen ze dus weer even vooruit...maar voor hoelang? M.a.w. hoe lang krijgen we de Horsimo nog "gratis" op de mat?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:16

Misschien zou het helpen als ze mij niet ongevraagd gratis nummers sturen. Heb nooit een abonnement gehad, maar ze hebben wel mijn gegevens door een teruggetrokken inschrijving. Dat was jaren geleden, en nu krijg ik ineens spontaan nummers.

Heb al gebeld naar dat 80cent nummer, nee hoor ik blokkeer uw gegevens hoor. Heb er nog twee gekregen. Nou ik vind het geschikt, zonde van m'n geld om nog eens te bellen en betalen doe ik toch niet. Ze gaan ook meteen ongelezen de prullenbak in na ontvangst want ik vind het maar een prutblad.

cathyvans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:27

Wat een slecht zaak, zo'n gehannes met dat blad. En het wordt ook nog eens bijna helemaal door moeder en dochter aan elkaar geschreven. Iedereen die erin 'geinterviewd' wordt heeft commerciele belangen erbij. Staan ook nog eens veel spelfouten in...
Jammer!!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:13

Er staan idd een heel deel verhalen in die een commercieel belang hebben. Maar ook gewoon informatieve items over (inter)nationale wedstrijden springen/dressuur/mennen. Nu is dat niet zo mijn ding, maar de onderwerpen betreffende exceem, hoefbevangenheid, voeren van ouder paard, voedingssupplementen e.d. komen ook allemaal aan bod. En zoiets interesseerd me wel.
Heb het blad ROS ook een jaar gehad, maar hier stonden precies dezelfde artikelen in, op de commerciele artikelen na en de 2-maandelijkse uitgave van de Ros was even dik als de maandelijkse uitgave van de Horsimo. Alleen kost de Ros ca. 1,5 x zo duur en komt het maar 6 keer per jaar.

Tja, dan kies ik toch voor de Horsimo (voor zolang ze kunnen blijven leveren). Want een commercieel verhaal over fokkers van de Rocky Mountain horse of de kruising RMH-Schwarzwalder Fuchs zijn ook leuk om te lezen. Met name als je op het punt staat om een leuk nieuw paardje te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:19

Helaas zijn veel van de artikelen van Horsimo al achterhaald of staat er info in dat al lang elders is geschreven of te vinden is op internet... Wat er overblijft is commercieel geneuzel... :n Zonde hoor!

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 13:06

Hallo allemaal

Op 11 maart as is mijn rechtzaak tegen PubliForce.
Aanwezig pers, media en vele andere gedupeerden.
Jullie medewerking in de vorm van deze klachten zijn zeer welkom en zal ik laten inbrengen als bewijsmateriaal.
Dank daarvoor.

Harry

loveslucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 22:52

Bedankt voor deze tips! :D

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:46

Hallo allemaal,

Even update rechtszaak van 11 maart as in Dordrecht. Aanwezig zal in ieder geval zijn Jim Postma ( oud collega en gerenommeerd onderzoeksjournalist) Hij heeft al eerder te maken gehad met PubliForce en weet precies wie er aan de touwtjes trekken bij deze organisatie. Blijf trouwens je klachten opsturen.

Harry

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:06

Na wat eerdere berichten van mij waarin ik melding maakte van al meer dan een jaar lang 2 Horsimo's per maand is de zaak geregeld.
Ik heb al eerder gevraagd per wanneer Publiforce de zaak heeft overgenomen, waarop geen antwoord.
Maar ik denk dat mijn geval al speelde voordat die overname plaats vond, ook toen liet men mij aan mij klaaglot over.
Maar publiforce heeft het na de nodige klachten en telefoontjes toch recht getrokken en de ontbrekende nummers heb ik ook inmiddels ontvangen.
Nu maar hopen dat het goed blijft, ik wacht het af.

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:52

Ook mijn lidmaatschap is nu alsnog beëindigd na mijn schrijven. Daarvan heb ik onlangs per email een bevestiging ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:54

ttpaard wanneer ben jij begonnen met mailen en wanneer heb je de laatste mail ter opzegging gestuurd?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:56

abonnementen zijn over het algemeen echt niet te vertrouwen, je moet het maar net even vergeten zijn en te laat zijn en je moet alweer voor een jaar betalen, maar ook als je het optijd opzegt! en je belt dat je je abbo wil opzeggen dan zeggen ze nog dat je het niet hebt gedaan en dan heb je er zelf geen bewijs voor.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:27

Ik zie dit topic nu pas....

Ook ik wil van dit blad af. Het is alleen maar reclame verpakt in een verhaaltje.
Er werd bij mij ook ineens geld van mijn rekening gehaald, terwijl ik net daarvoor een mail had gestuurd dat ik het blad wilde opzeggen. Dat bedrag heb ik meteen door de bank terug laten storten en ik heb ze een boze mail gestuurd (waar ik overigens niets meer op heb gehoord).
Ik zal voor de veiligheid ook nog maar een aangetekende brief sturen in de hoop van ze verlost te zijn.

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:30

Skippy1: op 22 november jl heb ik gemaild en op 24 december ontving ik een mail ter bevestiging dat ze het abonnement hebben geannuleerd. Die mail bewaar ik goed!