Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toeval dat ie nu wel op tijd is? Overigens ligt ie nog ongeopend, artikelen dagen me nou niet echt uit tot lezen...

__Nienke schreef:Zo, ik meld me hier ook maar even.
Tijd geleden mijn abonnement aangetekend opgezegd, zoals aangegeven stond in het blad, en daarin gevraagd om een bevestiging via de mail. Geregeld zou je zeggen.
Vervolgens krijg ik bij het decembernummer een brief erbij waarin staat dat mijn lidmaatschap nog niet betaald is, ondanks eerdere herinneringen (die ik nooit gehad heb) en dat ik 5 dagen de tijd heb om dat te doen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Abonnement staat op naam van mijn vader, dus die wel 15 keer geprobeerd om te bellen. Of er werd niet opgenomen of ze waren in gesprek.
Vervolgens maar een mail gestuurd, situatie uitgelegd en 'vriendelijk' gevraagd of ze nu eindelijk wel eens de moeite willen nemen om te reageren. Ben dus benieuwd! Verwacht er helemaal niks van eigenlijk!
Angela schreef:Tamara21 schreef:
Ja voor jou wel ja..![]()
Ik las hier net ergens dat je maar 19,95 euro per jaar betaald maar ik betaal 23,75 euro per jaar..
18 maanden terug betaalde ik dus 14,95... Blijkbaar weten ze zelf niet eens wat hun gratis blad kost..
.
.
).
Zonde hoor!