Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazy_funky schreef:alleen schuurt ze vaak met dr neus tegen de wand aan.. soort verlegenheid ofzo?
zo van ik wil wel maar durf niet.. en ook steeds met dr hoofd omhoog knikken.. met dr kin omhoog zo van "he, wat mot je dan?" ziet er wel schattig uit..
crazy_funky schreef:ja een bal meenemen kan ik wel proberen..
maar ze is erg bang nog.. ze schiet de hoek al in als ik de deur open doe..
maar ik laat dr sowieso op stal staan tot dat ik dr een halster om kan doen.. en dat ik dr zo kan pakken.. anders gooi ik haar de wei op en krijg ik dr nooit meer natuurlijk..
shannonh123 schreef:leuk joh
als je hem hebt zal ik het leuk vinden als je onz op de hoote houdt in dit topic en mischien oook wat foto s plaatst>??
ben neiuwsgierig
ik wnesj e vast heel veel plezier met je nieuwe pony
(staat hij drekt in een nieuwe stal als je hem krijgt!!)
newmom schreef:crazy_funky schreef:alleen schuurt ze vaak met dr neus tegen de wand aan.. soort verlegenheid ofzo?
zo van ik wil wel maar durf niet.. en ook steeds met dr hoofd omhoog knikken.. met dr kin omhoog zo van "he, wat mot je dan?" ziet er wel schattig uit..
ik heb een beetje t idee dat dit duidt op verveling.. ik zeg t heel voorzichtig omdat ik dit niet zeker weet..
Persoonlijk zou ik t iets anders aanpakken omdat je dr anders wel erg lang op stal moet laten en tenzij t een loopstal is is dat natuurlijk niet bevordelijk. Ik zou het riskeren om nog één maal een beetje stress op de hals te halen door haar toch een halster met een stuk touw eraan om te doen.
en dan toch zo snel mogelijk zorgen dat je dr in bijv een longeerring los kan laten (iig iets wat niet te groot is).. maar dit zou ik doen
Maar wat ontzettend gaaf!!!!!!!!!!
stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor!!
enneh, voor een naam? misschien vind je Akan wat? het heeft iets te betekenen met een zee, stille zee oid.. (dan denk ik weer aan stille wateren hebben diepe gronden)
ik vond t wel een krachtige naam..