Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JustaLive schreef:Pfff sorry hoor. Maar wat kunnen mensen ontsettend aciociaal zijn met geld.
Kijk je paard eens eerlijk in zijn ogen, en zeg dan nog eens dat je hem wilt inruilen voor geld, omdat je zo graag een mooie auto wilt kopen!
Met andere woorden, je ruilt je beste vriend in voor een auto.
En já tuurlijk had je liever die miljoen gehad, dan de volgende dag een dood paard in de box te vinden. Maar het is gewoon bijna aciociaal om te zeggen, dat je zo graag een mooie auto wilt hebben, dus je paardje maar weg gaat. Vrienden zijn niet te koop, paarden wel. Zo is het gewoon, maar ik zou hem niet verkopen voor zo'n bult geld omdat ik zo graag wat anders wil hebben, Zou me mijn hele leven schuldig voelen!![]()
Best wel erg. Wacht maar tot het er op aan komt,
klomp schreef:En als hij de andere dag dood in zijn stal ligt, had je gewenst die miljoen te hebben aangenomen
pharagirlke schreef:Zouden deze mensen het paard ook verkopen als je weet dat hij slecht terecht komt? (interesse, niet neerbuigend bedoelt oid)
Coentjuh schreef:Of zouden jullie je hartsvriendin/vriend (mens) ook verkopen?
Gini schreef:Coentjuh schreef:Of zouden jullie je hartsvriendin/vriend (mens) ook verkopen?
Het verschil met mijn vriend en mijn paard is dat ik de eigenaar ben van mijn paard en niet van mijn vriend. Moest ik het eigendomsbewijs van mijn vriend hebben (en moest mensenhandel dus legaal zijn) dan kreeg die voor 1 miljoen euro ook een strik om.![]()
Nee, even alle gekheid op een stokje: als je mensen met dieren gaat vergelijken zijn we ver van huis. Een paard met een dubbele beenbreuk laat ik inslapen, een mens niet.

wat mensen allemaal wel niet zouden doen voor een miljoen. Maar denk eens goed na bij je zelf. En wees eerlijk tegen je zelf. Maakt geld gelukkig? Waarschijnlijk heb je zelf vaak genoeg tegen je zelf verteld, Geld maakt niet gelukkig, vrienden wel. Dat is een uitdrukking. Die heb je waarschijnlijk zelf ook wel eens verteld. Klopt die nu nog wel dan?
TWFotografie schreef:ff wat duidelijk maken:geld maakt niet gelukkig...een paard wel.

Respect my opinion please!
ShadowPizza schreef:1: Zou jij werkelijk jou vriend/man/ verkópen voor een miljoen?!
ShadowPizza schreef:]2: Ja inderdaad ja. Dan zijn we ver van huis, Maar even dit. Een mens heeft ook een héél ander been als dat van een paard, gebruikt hem anders, loopt er anders op. Doet er andere dingen mee, is inderdaad geen Logische vergelijking. maar vooral niet hoe jij hem steld. Tuurlijk laat je een mens niet inslapen met een beenbreuk, maar dat zit toch heel anders in elkaar!!!
ShadowPizza schreef:. En wees eerlijk tegen je zelf. Maakt geld gelukkig?
ShadowPizza schreef:Waarschijnlijk heb je zelf vaak genoeg tegen je zelf verteld, Geld maakt niet gelukkig, vrienden wel. Dat is een uitdrukking. Die heb je waarschijnlijk zelf ook wel eens verteld. Klopt die nu nog wel dan?
ShadowPizza schreef:Ik bedoel, een miljoen is een hoop geld. Maar als je hoort wat mensen hier allemaal wel niet zouden doen voor geld....