Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
D_Desteny schreef:Mijn paard staat een beetje bokbenig dat klopt.
Op het moment dat deze foto is gemaakt had mijn paardje net zijn vakantie gehad.
Lekker alleen eten op het land en zonder training dus.
Vandaar dat zijn bespiering erg weggevallen is.
Hij is wel heel makkelijk aan het werk te zetten en heel ontspannen met rijden in zijn hals.
Waarschijnlijk kan het nog wel losser maar hij geeft heel makkelijk na.
En hij kijkt inderdaad een beetje sjaggie hij vond het niet zo leuk dat ik hem van het land gehaald had.
En opzadelen vind hij prima! Hij vind het poetsen en opzadelen juist helemaal geweldig.
Omdat hij het gewoon heerlijk vind als ik met hem bezig ben.
In zijn achterhand is hij inderdaad nog niet sterk genoeg.
En op het moment ben ik weer aan het opbouwen en hij gaat inderdaad nog erg recht door de bochten.
Binnekort word hij behandeld door ene fysio.
Ik zal binnekort wel even een goede foto proberen te maken.
Dankje ik zal eens kijken wat de fysio te zeggen heeft.
unamie schreef:@fransje23
Zie wel problemen in de rug en achterhand (vooral de buigers van de heup)
Ze staat achter ook onderstandig, het lijkt wel of ze het bekken probeert te ontlasten
re schouder vind ik ook niet los
Ze heeft ook een hol voorbeen maar dat zou ook aangeboren kunn zijn
nikilover schreef:ik heb helaas nu geen foto's maar wat vinden jullie van marius die ik eerder postte?
DendroFleur schreef:Bedankt voor de uitleg Unamie, leer ik weer een hoop van. En eigenlijk erg dat je sommige problemen zo vaak bij paarden ziet dat je ze niet eens meer herkent als spierprobleem en gaat denken dat het normaal is. Maar dit paardje moet je dus echt voelen om de problemen te kunnen "zien".